Stoppen met roken

Hallo allemaal,

Even uitleggen.... Vier jaar lang heb ik niet gerookt.... Ik had het boek van Allen Carr gelezen en ben toen gestopt dmv de wilskracht-methode.

STOM natuurlijk, maar ben weer begonnen en nu rook ik alweer bijna twee jaar....

Ik heb telkens tegen mezelf gezegt... als ik zwanger blijk te zijn stop ik...

Nou wilt het zwanger worden niet lukken en gaan we deze cyclus nog 1 keer op de normale manier proberen en anders gaan we volgende cyclus beginnen met IUI...

Morgen stop ik met roken!

Dan weet ik zeker dat ik deze cyclus het gevoel heb dat ik alles gedaan heb wat ik kan. Het zal misschien zwaar zijn (heb het inmiddels al weer 3 keer geprobeerd zonder succes). Nu zullen de verstokte rokers denken.... ja hoor je denkt zeker dat het nu wel lukt dan.... JA dat denk ik niet... DAT WEET IK.

Zijn er misschien dames die ook roken en willen stoppen???
Hak dan de knoop door en doe met me mee!!!
Samen stoppen is makkelijker/fijner dan alleen...en dan kunnen we elkaar ook steunen. Wij hebben dan hetzelfde doel.

Geloof me... je voelt jezelf zoooo sterk als er weer een dag voorbij is dat je niet gerookt hebt!!!
En je voelt je zwak als je weeeer aan de verslaving toegeeft.

Nou meiden, ik hoor het wel als er iemand is die ook schoon genoeg heeft van:
# uit je mond stinken
# jezelf een zwakkeling voelen
# niet zo goed ruiken en proeven
# je lichaam verzieken daar een stuk onkruid aan te steken en dan de rook die daarvan afkomt inhaleren......

DOE MEE!!!!!!!
Je voelt je er echt beter door!!!!!

Ik heb er in ieder geval schoon genoeg van om mijn lichaam te vergiftigen, het lichaam waar mijn kindje 9 maanden lang in moet leven!!!!

Ben benieuwd naar jullie reacties,

Heel veel liefs, Lill

Oja... stoppen met roken is trouwens heel eenvoudig...

# Je besluit wat de dag wordt waarop je stopt,

# Je gooit de avond daarvoor al je sigaretten weg (BREKEN).

# en vervolgens gewoon GEEN nieuwe sigaret meer opsteken.

Succes, Lill

Hoi Lill,

ik rook niet maar wil je heel veel succes wensen!!!!!

You go girl!! Zo heb je echt alles gedaan voor je kinderwens. Ik hoop dat het je wederom gaat lukken.

Super veel succes,
liefs CLaudy

Hoi Lill,
wat goed van je zeg!Ik wil je heel veel succes wensen maar als ik het zo lees,lukt het je ook gewoon!het komt ook nog eens ten goede van je vruchtbaarheid.

Ik ben zelf 10 jaar geleden gestopt en was een behoorlijke roker maar heb er nooit spijt van gehad en heb nu eigenlijk ook nooit trek erin,het is echt zo dat het tussen je oren zit,ik heb nl nu tussen mijn oren zitten dat als ik een haaltje zou nemen ,mijn hele longen vollopen met troep.In het begin nam ik ook nog weleens een haaltje en voelde me daar altijd rot bij.

Ik hoop dat je een hoop mensen krijgt die met je mee gaan doen enne,heel veel succes met de IUI,ik mag ws einde van het jaar ook beginnen.
Liefs
Snoop

Je bent in je lijstje met nadelen vergeten dat roken de vruchtbaarheid sterk verminderd!! Hele goede beslissing dus dat stoppen!
Ik hoop dat je snel zwanger bent!
gr.Inge

Terug
Bovenaan