stoppen met roken

hoi meiden,

Ik ben nu net gestopt met roken en echt fijn is het niet.... Dat we ontdekten dat we zwanger waren ben ik meteen gaan minderen, van 15 sigaretten naar 5 a 6 per dag. Maar nu ben ik bijna alweer 1 week gestopt (ben nu trouwens bijna 7 wk). Ik deed dit ook bij mijn vorige zwangerschap, omdat ik vind dat je het eigenlijk verplicht bent aan je baby.
Maar toen was ik zo stom om na 3 maanden na de bevalling weer te gaan beginnen. Maar nu mis ik het behoorlijk. Heb ook zoveel tijd over lijkt wel, weet niet wat ik moet doen.
Je moet weten dat ik niet binnen in huis rookte dus ik was zo 10 min verder voordat ik weer binnen was, dus dat scheelt nogal tijd... hahahaha.
Ook ben ik behoorlijk onrustig en duizelig, en slaap onrustig. Ik weet dat als ik weer een paar dagen verder ben het behoorlijk minder is allemaal maar nu is het lastig....blehhhh
Wie is er nog meer gestopt of wil gaan stoppen????

Groetjes Mickey

Hoi Mickey,

ten eerste: Gefeliciteerd met de zwangerschap
ten tweede: wat goed dat je gestopt bent met roken

Ik ben zelf gestopt toen ik een positieve test had van mijn eerste zoontje. Gelukkig daarna niet weer begonnen, dus ondertussen al 4 jaar gestopt.
Ik vond het in het begin vooral moeilijk omdat je wel weet dat je een kindje krijgt, maar dat je daar nog niets van ziet en toch moet je vanalles laten en opletten wat je eet, drinkt enz.
Ben achteraf heel bij dat ik toen gestopt ben en wens je veel sterkte.

groetjes babymama

Hoi Mickey,

Zit met hetzelfde probleem..ben nu een stuk geminderd, maar dat valt al tegen en volgende week wil ik ze helemaal niet meer aanraken..nu weet ik wat mij te wachen staat..maar we gaan ervoor, en denk maar zo je ben niet alleen!!
STERKTE!!!!!!

gr christina

Hier eentje die 12 jaar geleden is gestopt, maar zelfs nu nog wel eens zin heeft in een sigaretje. Gaat nooit meer over volgens mij. Terwijl als ik er echt een zou roken, ik volgens mij over mijn nek zou gaan.
Maar goed..... succes met het stoppen en volhouden hiervan. Is echt supermoeilijk.

Heej meiden,

Ik heb 10 jaar gerookt, en ben in juli 2007 gestopt met roken omdat ik zwanger raakte. Omdat iedereen wist dat ik niet kon stoppen met roken was er gelijk het vermoeden dat ik zwanger zou zijn. En ja ze hadden allemaal gelijk. Ik kon ineens zo makkelijk stoppen. Vanaf het moment dat is wist dat ik zwanger kon zijn was ik gestopt, dat ging zo makkelijk. Dit heb ik tot eind december volgehouden, tot het moment dat ik hoorde dat mijn kindje niet levensvatbaar was, het eerste wat ik dee was naar de benzine pomp rijden en sigaretten halen. En eerlijk gezegd, het was even heerlijk om weer te roken. Nu ben ik 2 maanden verder en inmiddel alweer 4 weken gestopt. Gelukkig maar dat ik gestopt ben want ik ben ook 5 weken zwanger. En weer gaat het makkelijk. Maar wel een stuk makkelijker als je weet dat er een kindje in je "kan"buik zitten.  

Gr.

Hallo,

Wat knap dat je gestopt bent met roken zeg,ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel gerookt heb tijdens mijn zwangerschap,was ook zeer verslaafd,rookte voor mijn zwangerschap een pakje per dag,toen ik wist zwanger te zijn rookte ik de eerste 20 weken niet,toen rook ik een sigaret en moest ik weer roken,gelukkig heb ik een heel gezond kindje,maar het kan natuurlijk ook anders lopen.Dus eigenlijk was het   ennigsinds wel een beetje egoistisch van mijzelf,ik rook nogsteeds maar niet als de kleine bij ons in de buurt is,dat vind ik niet kunnen.

groetjes Nice

ps:gefeliciteerd met je zwangerschap meid,zou het bijna vergeten,geniet ervan gaat erg snel die 9 maanden,ik mis mijn buik nog elke dag haha.

Terug
Bovenaan