stoppen met roken

Tijdens de zwangerschap ben ik gestopt met roken en dan heb ik tot Marissa haar eerste verjaardag volgehouden. Helaas ben ik toen weer begonnen en wil ik nu echt heel graag gaan stoppen. Maar...
Ik ben net 21 kilo kwijt en als je stopt dan kom je aan. Misschien heel flauw maar dat wil ik dus echt niet meer. Dan voelt het alsof al het werk voor niets is geweest. Ik heb nu morgenochtend een afspraak bij de ha en hoop dat ik een verwijzing naar een dietiste kan krijgen. Om dan onder begeleiding te stoppen. Niet zozeer voor het stoppen op zich want dat lukt me wel maar vooral om dus niet meteen weer aan te komen. Ik hou jullie op de hoogte

Hoi Linda

Ik wens je heel veel succes met het stoppen met roken!!!!
Goede beslissing.
Ik hoop dat de dietiste je kan helpen om mooi op gewicht te blijven.

Groetjes Naomi

Wat goed dat je gaat stoppen met roken!
En natuurlijk ook verstandig om dat onder begeleiding te doen, zou zonde zijn van al je werk om door het stoppen weer aan te komen.

Ik wens je succes, maar het gaat je vast lukken!
Tamar

Hoi Lin,

Ik ben inmiddels al geloof ik eenmaand of tien gestopt met roken en maar 2 kilo aangekomen. Mijn tip: WORTELEN. Als je trek hebt, water drinken en een wortel eten. Via stivoro heb je ook een stopsite. Een echte aanrader.Kun je blogs schrijven en ook op het forum reageren.

Terug
Bovenaan