Stoppen met roken

Hoi Dames.

Ik heb maandag de termijn echo gehad en alles was goed. ben nu 9+3 en ben uitgerekend op 25-11-2012.
Mijn verloskundige vroeg of ik rookte en ja idd ik rook sinds dat ik weet dat we in verwachting zijn rook ik voor mijn doen al veel minder. Maar heb nu besloten dat ik moet en wil stoppen met roken..
Ik heb nu een dagboek gemaakt voor de eerste week. dan ga ik opschrijven hoe mijn dagen waren zonder sigaret en wat ik het moeilijkste moment van de dag vindt. ik weet anders niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen om te stoppen..

Heeft er iemand nog tips voor mij ??

Trouwens excuses voor mijn lang verhaal maar krijg ook niet echt steun van buitenaf.

Groetjes kelly

Hoi

Als het tussen je oren maar goed zit dat je ook echt wilt stoppen moet het lukken.. je hebt een goed doel hou je daar aan vast!
Ik weet dat mijn moeder een boek heeft gelezen over stoppen met roken.. die rookte toch ook wel wat sigaretjes weg.. en heeft na 20 jaar er geen een meer aangeraakt.. door dat boek word je gehersenspoeld hoe vies en slecht het is en tijdens het lezen mag je welnblijven roken maar ga je het al smeriger vinden.. heb je het boek uit dan lust je ze niet meer! Heb alleen geen idee hoe dat boek heet..

Succes ermee liefs

Alan carr-stoppen met roken! Zo heet dat boek ;-)
Ik heb het jaren geleden gelezen en het heeft mij geen moer geholpen.....hahaha!
Ik begrijp als geen ander hoe moeilijk het is, heb er bij de Dec mama's ook een tijdje geleden een topic over geopend. Ik hoop voor je dat je echt kunt stoppen, hoe lastig dat ook is!

Sterkte! Liefs Lynn.

Ja,maar ik vind het nog altijd moeilijk! Dat zeg ik heel eerlijk. Ik voelde me al heel snel in m'n zwangerschap flink beroerd en helaas nog steeds......dus de trek naar een sigaret is minder maar de wil is er nog wel (hoe vreemd het misschien ook klinkt)
Ook krijg ik een 1-eiige tweeling en ze zitten in 1 vruchtzak dus de kans is groot dat de 1 van de ander gaat 'pikken' en mogelijk een groei achterstand krijgt en dus kan ik het nu al helemaal niet over m'n hart verkrijgen om te roken......Snap je?

Sterkte meid! Waar een wil is, is een weg! Maar da's makkelijker gezegd als gedaan!

hoi. Ik breek even in van het sept forum, Toen we gingen proberen zwanger te worden, ben ik gelijk gestopt met roken.. i.p.v. roken eet ik cherry tomaatjes. Ik kan je wel zeggen zin in een sigaret heb ik nog steeds maar doe het niet sinds 3 november en de tomaten zijn niet aan te slepen haha... succes. Het is moeilijk maar ben heel trots dat het mij gelukt is en hoop dat de verslaving ooit overgaat..

Terug
Bovenaan