stoppen met rug/buik steuntje met slapen.

A

Anoniem

Guest
Dylan slaapt in een steuntje omdat hij graag op zijn zij slaapt (tegen omrollen naar buik)  van af wanneer kan je hier mee stoppen?

Groetjes Linda

Hoi,

ik neem aan dat je een babysleep bedoelt. Op de doos staat dat die geschikt is tot zes maanden. Maar als je eerder wilt stoppen kan dat natuurlijk ook.

Groetjes van Marloes

Bedankt voor de informatie. Ik bedoelde idd de babysleep. Ik heb het gisteren voor het eerst geprobeerd of hij zonder kan alleen werd hij 's nachts wakker omdat hij op zijn rug was gerold en niet meer terug kon. Hij kon niet meer op zijn handje sabbelen!
Vandaag gaat het overdag gaat het wel goed. Ik zet het nog even door als het niet gaat dan probeer ik het later nog eens als hij goed kan draaien!
Hij mag er nog 2 mnd in dus ik heb nog de tijd

Hoi Linda,

Volgens mij is het zo, dat zodra je kindje zelf kan draaien je ze niet meer in de babysleep mag leggen..Althans dat is wat ik altijd begrepen heb. Mijn zoontje heeft ook na zijn geboorte de eerste tijd in de babysleep geslapen omdat hij niet op zijn armpje mocht liggen, en zijn fysio heeft dat (3 jaar terug) aan mij verteld..als ik het goed onthouden heb en het ene kindje draait eerder dan 6 maanden en de ander later.

Groetjes inge

Overdag gaat het slapen zonder steuntje goed. Alleen 's nachts slaapt hij nu niet meer door. En voor onze eigen nachtrust (hij heef een vrolijke mama en papa) hebben we besloten overdag zonder en 's nachts met steuntje te laten slapen. We proberen het over 1 maandje weer!
Hij heeft nogeven de tijd voor hij er niet meer in mag.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan