Stoppen met Sab Simplex.

<p>Hoi mama's,</p><p> </p><p>Wanneer zijn jullie gestopt met Sab Simplex? </p><p>Mijn zoontje is nu ruim 3,5 maand oud en de krampjes worden nu eindelijk echt minder. </p><p>We doen nu al 10 druppels ipv 15 druppels..</p><p>Benieuwd naar jullie ervaringen hiermee?</p>

Hallo,
Ik was toen ook een keer gestopt rond die tijd hele nacht gekrijst weer begonnen was het klaar. Daarna weer geprobeerd rond 6 maanden en kunnen nu eindelijk zonder!! Succes 

Hallo,
Ik was toen ook een keer gestopt rond die tijd hele nacht gekrijst weer begonnen was het klaar. Daarna weer geprobeerd rond 6 maanden en kunnen nu eindelijk zonder!! Succes 

Hallo,

Bij 11 weken was ik een dag gestopt, maar dat bleek nog net te vroeg. Bij 13 weken weer geprobeerd, en nooit meer een druppel nodig gehad. 
Rond de drie maanden zouden de darmen goed ontwikkeld moeten zijn, waardoor krampen minder/helemaal niet meer voor komen. Bij ons klopte dit dus wel. 

Terug
Bovenaan