Nu ik zwanger ben van mijn 3e kindje zou ik graag na de bevalling een tijdje stoppen met werken om zelf helemaal voor mijn kinderen te zorgen. Ik werk nu 2 dagen en ben in mijn vrije tijd nog erg druk met mijn werk (onderwijs) Nu het financieel mogelijk is en de kosten van de kinderopvang zo stijgen wil ik deze stap gaan zetten om te stoppen. Ik heb het idee dat ik anders ga werken om de opvang te kunnen betalen voor 3 kinderen. Helaas geen familie die kan of wil oppassen omdat ze zelf nog werken.
Wanneer kan ik nu het beste ontslag nemen. moet ik dit al voor mijn verlof aangeven? Ik zou wel graag gebruik willen maken van mijn zwangerschaps- en bevallingsverlof. Zijn er nog thuisblijfouders die mij tips kunnen geven over waar ik aan moet denken en wat ik moet regelen.
Wanneer kan ik nu het beste ontslag nemen. moet ik dit al voor mijn verlof aangeven? Ik zou wel graag gebruik willen maken van mijn zwangerschaps- en bevallingsverlof. Zijn er nog thuisblijfouders die mij tips kunnen geven over waar ik aan moet denken en wat ik moet regelen.