stoppen met werken

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik ben benieuwd of er moeders zijn die ook stoppen met werken. Ik moet dat deels doen vanwege gezondheidsredenen.

groetjes,
Antoinette

Bedoel je stoppen met werken tijdens de zwangerschap of helemaal stoppen met werken.

Ik heb tijdens m'n eerste zwangerschap flink veel klachten gehad. Ik heb toen ongeveer van week 11-14 helemaal niet gewerkt. En daarna heel langzaam weer opgbouwd. Maar ik heb het tot het einde van mijn zwangerschap niet verder weten op te bouwen dan 3 halve dagen en dan ook nog verspreid over de week.
Inmiddels ben ik in verwachting van de tweede. Hoe het nu gaat is nog even afwachten, maar tot nu toe gaat alles nog goed (ben pas 6.5 week).

Mocht je helemaal stoppen met werken bedoelen dan heb ik geen ervaring. Ben na m'n zwangerschapsverlof drie dagen per week gaan werken.

succes,
groeten Mama van Nienke

In de 10e week ben ik door mijn rug gegaan en kon ik 3 volle weken helemaal niet werken. Daarna ben ik voor halve dagen weer begonnen. Ik ben nu 20 weken en werk nog steeds halve dagen. Dit zal zeker niet verder opgebouwd kunnen worden. Ik hoop dat ik dit vol kan houden tot kerst. dan begint mijn verlof. Maar ik merk nu al dat het zwaarder begint te worden.

Volgens mijn fysiotherapeut kan ik na de bevalling wel weer volledig herstellen. Het is de bedoeling om na mijn verlof voor 32 uur aan de slag te gaan (nu is mijn contract nog 36 uur)

Terug
Bovenaan