stoppen na halve strip pil

ik ben afgelopen woensdag gestopt met mijn pil. ik was wel al aan een nieuwe strip begonnen, maar heb besloten na 7 pillen hiervan geslikt te hebben, toch te stoppen. gister ben ik ongesteld geworden, maar nu vraag ik me af, wanneer zal mijn eisprong weer plaatsvinden.
mijn eisprong zou normaal gesproken ook gister zijn geweest als ik de pil niet had geslikt, maar nu ik gister ongesteld ben geworden, moet ik dan 14 dagen na gister rekenen???
ik hoop op een reactie.

gr mieke

Beste Mieke,

Mij is verteld dat je altijd eerst je strip van je pil af moet maken en dan kun je beter stoppen. Dat schijnt beter te zijn. Volgen mij heb je dan nu over +/- 14 dagen je eisprong. tenminste als je een regelmatige menstruatiecyclus hebt. Maar vergeet niet dat je lichaam na het stoppen met de pil een beetje ontregeld kan zijn.. je zal misschien eerst even moeten ontpillen.. Nou meid veel suc 6 met klussen!

Liefs Bella

wanneer je aan de pil bent, heb je geen eisprong.
zodra je stopt zal je lichaam weer meoten wennen en kan het even duren voordat je ongesteld wordt.

ik zou die periode eerst afwachten, wanneer je een keer gewoon ongesteld bent geworden, kun je kijken hoelag je cyclus is geweest. Vandaaruit kun je ook kijken wanneer je eisprong zou moeten zijn.

groetjes Carina

bedankt voor jullie snelle reacties.
wel leuk zo'n forum. ik vind het wel leuk contact te hebben met mensen die de zelfde wens hebben.
ik houd jullie zeker op de hoogte en jullie ook heel veel succes he!!!

gr mieke

hoi hoi,

ik ben ook halverwege de strip gestopt.
ik werd een paar dagen daarna ongesteld.
ik ben nu voor het eerst ongesteld na het stoppen en heb een hele normale cyclus gehad, met ongeveer halverwege de eisprong.
volgens mij maakt het niet zo veel uit.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan