stoppen of doorbikkelen?

Morgen eerste FM van deze cyclus. Is pas de 2e ronde, maar heb zo'n enorme last gehad van de bijwerkingen (en nog) en ook ongeveer het hele lijstje. De eerste ronde had ik er minder last van. Ik weet nog dat bij de oudste de bijwerkingen elke ronde heftiger werden. Bij de tweede had ik er ook enorm last van, maar dat was maar 1 rondje. Ik zit echt te twijfelen of ik nog wel door wil gaan. Ik zou dolgraag een 3e willen, maar heb 2 prachtkereltjes. Als het voor een eerste was, zou ik het er zeker voor over hebben. Maar moet ik niet gewoon heel blij met mijn 2 ventjes zijn en ze de moodswings en alles eromheen besparen? En gewoon een leuke, goede moeder zijn?

Lastig meid...
misschien dat je een aantal rondes voor jezelf kunt stellen dat je het er voor over zou hebben?
Veel overleggen met je man en nadenken...
Sorry, kan je dus niet erg veel helpen.

Of misschien na elke ronde even rust?
Het is moeilijk om hier advies over te geven, omdat je voornamelijk jouw eigen gevoel moet volgen.

Zou je niet altijd houden 'had ik toch maar...' Of kun je je erbij neerleggen als je nu stopt? Of ga je nu door en heb je straks een tevreden gevoel van een cmpleet gezin?
Doorgaan is verstand op nul en aan. Stoppen kan een incompleet gevoel met zich meebrengen, hoe makkelijk kun je at naast je neerleggen? Houd daar ook rekening mee. Jij weet hoe goed je hiermee om kunt gaan.

Zelf zou ik het denk ik een ronde of 6 proberen met na 3 rondes even een adempauze.

Succes met de keuze!

Hmmm... Ik geloof dat mijn vorige berichtje niet echt meehelpt jouw twijfel weg te nemen.... Sorry!

Liefs Daisy

Vanochtend pregnyl gezet. Follikel was nu 19. Dus het doet wel z'n werk. Ik denk dat als dit rondje niet werkt, ik een gesprek met de gyn wil. Hij had het bij het eerste gesprek ook over een LEO? Dan prikken ze alle cystes door en heb je een half jaar tot een jaar weer zelf een cyclus. En misschien andere hormonen proberen. Verstand en gevoel liggen zo ver uit elkaar soms.

Lastig meid. Ik zou ook gaan voor pauzes tussendoor. Doen wij nu ook, want IUI's met hormonen (FSH en pregnyl) zijn ook heftig. Ik kan geen 3 rondes achter elkaar aan.

En tussentijds kun je altijd nog beslissen ermee te stoppen, maar dat zou ik sowiezo niet doen voordat je met de gyn de alternatieven (met voor- en nadelen) goed heb doorgenomen.

Sterkte.
Wenser

Ik weet niet meid, zit nu zelf een beetje te denken dat een maandje rust ook wel rust in het hoofd zou brengen. De enige die dit kan beslissen ben jij, maar ik ben het wel met je eens dat het een hele lastige is... Aan de ene kant wil je dolgraag nog een kind, aan de andere kant mag ook niet het hele gezinsleven eronder gaan lijden want dat is ook zielig voor je andere kinderen!

Succes met je beslissing!

Terug
Bovenaan