stoppen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

Ik kan het nog niet kwijt aan fam en vrienden.
Maar ik moest het toch even kwijt.
Van af maandag is het weer zo ver dan gaat de pil in de hoek.
En dan gaan we kijken of een tweede kan lukken.

We hebben een hoop gezeur er over gehad.
Want als ik maandag stop is onze zoon net negen maanden.
Maar we hebben er poep aan
We doen het toch.

groetjes

hoi,

ik denk dat jij moet doen wat je hart je ingeeft als je het gegeven is en je raakt direkt zwanger dan is je oudste alweer 1,5 jaar en die twee kunnen dan lekker met elkaar ravotten en zo en wie weet duurt het nog wel ff je weet het nooit met mn eerste heb ik een jaar moeten wachten tot ik zwanger was de tweede direkt raak en met de derde 3 maanden dus zo zie je maar, veel succes

groetjes Bianca

Hoi,
Doe wat je zelf wil en laat je niks door andere wijs maken! 9 maanden is toch prima. Mijn zoontje is nu 7 maanden en ik wil ook een tweede kort na elkaar dus wil ook zo rond de 9 maanden stoppen. Maar aangezien we in een te klein huis wonen (we slapen nu met drieen op 1 kamer) wil ik eerst zoeken naar een ander huis! Zwanger zijn en verhuizen is echt niks!!!
We zien wel hoe het loopt!
Hopelijk dat je gauw weer zwanger bent voor je!
Liefs Loes

Mensen zeuren toch wel :)
Weten altijd alles beter, en je kunt het altijd beter op hun 'manier' doen...

Gewoon lekker jullie ding doen, waar jullie je goed bij voelen!
Mensen hebben over alles een mening, en commentaar...

Het is jullie leventje, dus genieten maar!

Hoi,
Mijn zoontje is nu 7,5 maanden hij is ons eerste kind en wij zijn supertrots op hem.
Hij is voor ons xtra bijzonder omdat wij al een hele poos bezig waren om kindjes te krijgen maar na drie miskramen hadden we eigenlijk de hoop een beetje opgegeven.
Er volgede een tijd van onderzoeken en vooral veel stress en onzekerheid.Maar toen was het eindelijk dan zover,ik was   voor de vierde keer zwanger en ging gelijk van de eerste week al op controle bij een gynecoloog en dat zo 8 weken lang! En tot ons groot geluk bleef een miskraam dit keer wel uit:) Toen ik eenmaal bevallen was kreeg ik van vele mensen te horen dat het verstandig was om geen kinderen meer te nemen omdat mijn lichaam te verzwakt zou zijn:( na al die miskramen. Maar ons kinderwens heeft altijd op twee kindjes gestaan en het liefst met weinig leeftijds verschil. Mijn vriend weet uit ervaring hoe leuk het is om met zijn zusje op te groeien met amper een jaar verschil. Dat zou ik ook leuk vinden voor mijn zoon.Dus ik lap al het commentaar van die zogenaamde vrienden aan mijn laars en zodra ik denk dat ik er aan toe ben gaat bij de pil ook weer in de hoek!!!! Wie weet gaat het weer mis of duurt het weer heel lang voordat ik zwanger raak,met dat risico in mijn ooghoeken trek ik me er niks aan van wat een ander zeg.Dus ik zou zeggen ga ervoor meid,sch**t aan wat een ander te zeggen heeft!!!!

Groetjes mamlo

Mamlo,

is dat een deskundige geweest die gezged heeft dat je lichaam te verzwakt zou zijn vanwege de miskramen. En dat je daarom geen kind meer zou moeten krijgen.

Ik wete het niet hoor, lijkt mij onzin. Tuurlijk is een zwnagerschap een aanslag op je lichaam, maar om nou te zeggen dat miskramen je lichaam   zo erg verzwakt. Ik wete natuurlijk niet wat je gezondheid normaal is, maar een gezonde vrouw kan het allemaal lichamelijk best aan.

Ik heb 7 zwangerschappen achter de rug. Waar van de laatste drie heel snel achter elkaar waren. In april 2005 bevallen na 18 weken zwnagerschap, in april 2006 is onze knul geboren, in april 2007 onze jongste meid. En ik ben er nog steeds. Ben nu moeder van 4 kids, vol me top, de zwnagerschapskilo's zijn weg.

Maar goed ik wete natuurlijk niet waarop de uitspraak van jou precies gebaseerd is.

Miep

quote: kleine man schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2007 13:29:42'));

hallo allemaal.

Ik kan het nog niet kwijt aan fam en vrienden.
Maar ik moest het toch even kwijt.
Van af maandag is het weer zo ver dan gaat de pil in de hoek.
En dan gaan we kijken of een tweede kan lukken.

We hebben een hoop gezeur er over gehad.
Want als ik maandag stop is onze zoon net negen maanden.
Maar we hebben er poep aan
We doen het toch.

groetjes

Ach op z'n jongst is de zoon dan 18 maanden als er weer een kleintje komt. Ik vind het wel meevallen.

Mijn oudste schelen 16 maanden, de jongste twee 12 maanden. niets mis mee hoor.

miep

Ach vroeger toen er nog geen pil bestond, regelde de natuur het toch ook allemaal zelf! Gewoon lekker doen wat je hart je ingeeft, daar wordt jij gelukkig van!

Anneke

Terug
Bovenaan