stoppen?

stoppen of doorgaan?

ik merk dat ik steeds minder kom, er komen toch geen topics bij of reacties

het is steeds vaker dat er niks verandert is

Nu is iedereen hartstikke druk met hun leventje en kleine dreumes maar toch vind ik het ergens wel heel erg jammer

het was hier wel gezellig de afgelopen 16mnd en 9mnd zwangerschap
toch alweer 25 maand, ruim 2 jaar volgehouden met ons allen

Dames bedankt en tot ooit

ja jammer he.....

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook af en toe nog langs kom om te lezen, maar weinig meer reageer..

Als ik ooit mee ga doen aan een nieuwe ronde ben ik zeker weer van de partij in een forum

groetjes

ook ik kom hier weinig. dat komt omdat ik het forum zelf gewoon niks vind en heeft niks met de meiden te maken.
mijn oudste dochter is ruim 3,5 jaar
vanaf juni 2007 tot vorig jaar aug heb ik op dit forum gezeten. de hele zwangerschap, t feb 2008 forum, t voorjaarsforum. je kan hier inprinciepe niets. vroeger kon je nog foto's plaatsen, maar sinds de nieuw beheerders is het helemaal een flop forum geworden.
ik heb toen mn eigen forum opgezet waar iedereen van t voorjaar 2008 naar toe is verhuisd.
daar is het een leuke drukke boel met een vaste ploeg. een leuk forum waar heel veel kan (o.a. foto's plaatsen, chat, kalenders enz enz) dagelijks wordt daar gemiddeld zo'n 4 topics geopend.
heb er wel over na zitten denken om meerdere fora te openen maar dit is al zo druk. kan het er niet bijhebben om ook nog bv een juni 2010 forum te openen.

tja, tis jammer dat hier zo winig meiden zijn, maar denk dat ze het net als ik gewoon een saai forum vinden :) en ze zullen niet veel te melden hebben.
als ik een vraag over aleiyah heb, stel ik die ook liever op mn eigen forum. de meeste hebben daar meerdere kids, ook in aleiyah haar leeftijd dus er is altijd wel iemand met wie ik kan praten.

liefs, do

Terug
Bovenaan