Stoppers Diane pil!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben Isa en ik ben 28 jaar, sinds eind maart ben ik gestopt met de Diane pil.
Momenteel zitten we in onze derde poging en mijn NOD is 4 juni.

Sinds deze week  heb ik behoorlijke last van mijn  borsten en ben erg misselijk en heb pijn in mijn onderbuik (beetje ongesteldheidspijn). Misschien komt het dat ik nog aan het ontpillen ben, ik hou het mezelf maar voor aangezien ik mezelf niet wil blij maken met een dooie mus. fff afwachten dus.

Ik zou graag ervaringen willen uitwisselen met ex-diane pil gebruikers.
Wat zijn jullie ervaringen met het stoppen van deze pil, wanneer komen  de klachten terug (b.v. acne e.d.)  en welke ontpillingsklachten hebben jullie. En natuurlijk jullie pogingen, succesverhalen of teleurstellingen.

Ik heb de diane voor onze zoon gebruikt , ik was iets van 3 maanden met de pil gestopt toen we gingen proberen en was binnen 1 ronde raak (samen met de persona) ik gebruikte de diane tegen huidonstekingen maar heel mijn zwangerschap niet gehad (hormonen??) na mijn zwangerschap begonnen ze wel en ben ik met de yasmine verder gegaan (beter voor je vochthuishouding zeggen ze)

Momenteel heb ik nog niet mijn klachten terug gekregen (acne en erge bloedingen).
Ik ben wel een keer eerder gestopt met de Diane, niet omdat ik zwanger wilde worden maar ik was het een beetje zat, en toe kreeg ik na een tijdje weer acne. Toen ben ik uiteindelijk weer op advies van de huisarts weer begonnen.  

Ik was ook benieuwd naar de ontpillingsfase van de Diane aangezien ik heb begrepen dat het een best wel zware pil is. Heb je nog klachten gekregen nadat je gestopt bent, in die drie maanden dus?

Ook ik heb jaren lang de Diane pil geslikt. Wij zitten nu in de 4e ronde van ons 1e kindje. 1e ronden had ik cyclus van 22 dagen, toen ineens 36 en nu netjes 28. Hoe het deze ronde zal zijn weet ik niet, want heb 26 juni mijn nod. Tot nu toe geen tekenen van rd-tjes. Eerder last van kwaaltjes, hihi. We wachten dus rustig af!

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan