Stoppers in augustus???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik ben Sas en ga in augustus stoppen met de pil.
Ik lees bijna iedere dag dit forum en leek me leuk om ook mee doen!

Groetjes,
Sas

hai sas ik ben ook nieuw hier en ik heb een zoontje van 14 mnd en ik wil ook stoppen in augustes ik heb nu nog een strip en die  maak ik op en wordt dan 10 augustes ongi en daarna lekker proberen ik vind het leuk om er met iemand over te praten heb jij al kinderen groetjes

Hoi hoi leuk dat je effe reageerd.
Ik ben 29 en heb nog geen kids maar kan nu niet wachten dat de pil de deur uit mag.
Ik wordt net voor mijn vakantie van 18 augustus ongesteld en kan dan op vakantie beginnen met klussen.

Groetjes,
Saskia

Hoi Sassel en Liefding,

Ik ben 24 en heb anderhalve week terug de laatste pil geslikt. Ben net van m'n ongi af. Mijn vriend en ik wachten tot ik nog twee keer ongi uit mezelf geworden ben. Bij een cyclus van 28 dagen, gaan we dus vanaf eind augustus voor het echie. Tot die tijd de kapotjes maar weer uit de kast halen . We wachten bewust omdat ik bijna afgestudeerd ben. Ik hoop eind september klaar te zijn. Stel dat het meteen raak is, dan liever niet te lang voor m'n afstuderen omdat ik bang ben dat ik me dan echt niet meer op m'n scriptie kan concentreren. Kan nu al nergens anders meer aan denken, haha!! Toch hoop ik dat het heeeel gauw eind augustus is! Wij gaan trouwens voor een eerste.

Liefs, ikke

Hoi hoi,

Wij gaan ook voor het eerste best spannend ik ga er eigenlijk niet van uit dat het de eerste ronde meteen raak is ik kan het mij gewoon niet voorstellen!
Zitten jullie ook heel internet af te speuren naar tips enzo? echt erg!!
Ik moet volgende week ongesteld worden en dan begin ik aan de laatste strip dus lekker klussen op vakantie hihi

Sas

hoi , ik ben de afgelopen maand gestopt maar doen nog even safe tot augustus /september.dit om alle medicijn en hormoontroep uit te laten werken. ook ben ik bezig om te zien of ik verlenging krijg op mijn huidige werkplek en heb ik een sollicitatie gehad op mijn oude werkplek.dus dat ik de grote onzekere factor hier wat mij nu nog een beetje tegenhoudt.lijkt me leuk om hier de spanning van je af te kletsen.
ik heb al een zoon van 6 en meisje van 4, bijna 5.
groetjes

Hey Saskia,

Dan zijn we straks rond dezelfde tijd aan het klussen, leuk! Wilde vragen of je zin hebt om mee te kletsen binnen het topic "zwanger willen worden maar nog geen baan". Ik heb dat topic enkele  weken geleden geopend, en ondertussen kletsen er al veel meiden mee. Meiden die nog moeten stoppen met anticonceptie, meiden die net bezig zijn, meiden die al een tijdje bezig zijn of de medische molen ingaan, meiden die zwanger zijn en meiden die al moeder zijn en voor een volgende gaan. Het is erg gezellig daar, dus als je zin hebt! Kom je ook op ons lijstje, haha! Esther heeft zich daar ondertussen ook al gemeld zag ik.

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan