Stopt die menstruatie nog???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik werd na de bevalling weer na 11 weken ongesteld..hehe.
Begon meteen met de pil, en ben nu bijna klaar met de eerste strip..maar nog steeds ongesteld!
Als een dag of 18 dus nu..
Kent iemand dit?
Een collega had het ook, en het stoptte pas weer toen ze met de tweede strip begon..
Nou, ik ben er wel klaar mee..haha
Ga dus ws meteen door voor de volgende menstruatie..fijn!!
Groetjes Rina.

Hoi

Ik herken dit zeker. Na de bevalling van de eerste was ik een maand!!!!!ongesteld. Ik begon toen ook weer met de pil. Het was niet heel heftig, maar het was er wel. Je voelt je ook zo onfris he???
Nu ben ik 4 maanden geleden bevallen van de tweede en ga komende maand weer beginnen met de pil, ben benieuwd....

Succes ermee

Groeten Kirsten

Hoi Rina,

Wat voor anticonceptiepil gebruik je op dit moment? Volgens mij kan het namelijk ook een bijwerking zijn. Ik herinner me dat sommige vrouwen op die manier reageren op Cerazette?

Groetjes van Yvonne

ja.had ik ook! bah,niks aan he!

ik was ook met de pil begonnen en bleef ongesteld tot en met de volgende stopweek.
ik zat na 3 week ook bij de dokter,zo van gaat dit goed komen? maar kwam dus wel vaker voor,colgens de dokter.

groetjes marjolein

Hoi Yvonne,
Ik gebruik de Microgynon 30 pil.
Slikte ik ook al voor de zwangerschap, dus niet nieuw voor mij.
Zal wel goed komen, maar ik zie al dat meerdere het meemaken..
Haal je gewoon even die 9 maanden in die je zwanger was..hahah, krijg je het gewoon achteraf.
Succes allemaal, Groetjes Rina

Hoi Yvonne,

Ik gebruik Cerazette en ik heb helemaal geen bloedingen meer. Echt ideaal. Maar ook het vloeien na de bevalling (keizersnede) was bij mij echt minimaal. Ik had op het ergst mijn gewone maandverband nodig.

groetjes Linda, moeder van Marissa 6 weken

Terug
Bovenaan