Stopt met ademen

<p>Mijn baby is 15 weken oud en stopt soms met ademen.<br />als ik haar laat schrikken of op de rug klop herstel het zich weer maar is dit normaal? <br />het is in ieder geval dood eng. Heeft iemand tips wat het beste is?</p><p>consultatiebureau luisterde naar longen en hart dit is allemaal goed zeggen ze.</p>

Toevallig een vaccinatie gehad? Dan kan dit namelijk gebeuren (zie bijsluiter vaccin)  
Een,heel enkel keertje stoppen deed mijn dochter ook wel,eens, maar niet frequent. Komt het vaak voor zou ik echt naar de dokter gaan ondanks dat hart en,longen goed zijn. Voor nu zou ik de baby niet apart leggen, maar onder toezicht. Dan kan je,idd,'ingrijpen' als het weer gebeurd. Maar of dat nodig is,hangt af of,t,1 keer,of veel vaker gebeurd. 

Hoi! Stopt ze met ademen tijdens het huilen? Dan lijkt het namelijk op een Breath Holding Spell. Is totaal ongevaarlijk en niks om je druk over te maken! Google maar eens.

Mijn zoontje heeft het ook vanaf zn geboorte. De eerste maanden lukte het net als bij jou om hem dan weer te laten ademen door hem in zijn gezicht te blazen, maar na 6/7 maanden werkte dat niet meer. Dan is het advies om niks te doen. Dat klinkt stom, maar ze lossen het zelf op. Ons zoontje valt dan heel even flauw en komt dan weer bij. Houden ze niks aan over. Het ziet er alleen wat dramatisch uit, haha. Ik zie het nu als zijn manier van emoties uiten. De een krijst de boel bij elkaar, zijn adem gaat op slot.

Hopelijk is dat het! En als het hier niet op lijkt zou ik even de huisarts bellen, dat is altijd slim als je je zorgen maakt. Liever een keer teveel gebeld dan een keer te weinig.

Terug
Bovenaan