hallo, ik ben een kersverse moeder van een zoon en heb 8 dagen lang borstvoeding gegeven. Op de negende dag ben ik overgestapt op nutrilon 1 omdat ik teveel pijn kreeg in mijn borsten en omdat mijn zoon soms wel om het uur kwam. Voordat ik aan flesvoeding begon heb tevens proberen te kolven, tot mijn verbazing kwam er niet meer dan 50 ml. uit, ( na 3 kwartier kolven! )
Nu is mijn vraag, ik heb nog last van stuwing en wil weten hoe ik van mijn melk in mijn borsten afkom? Ben namelijk bang dat als ik weer ga kolven dat de melkproductie blijft. is er een manier om dit af te bouwen of stop te zetten...
Mijn zoon drinkt nu ongeveer 90 ml.( Nutrilon) en wacht 3 tot 4 uur voordat hij weer honger heeft...
Met vriendelijke groet,
Annette
Nu is mijn vraag, ik heb nog last van stuwing en wil weten hoe ik van mijn melk in mijn borsten afkom? Ben namelijk bang dat als ik weer ga kolven dat de melkproductie blijft. is er een manier om dit af te bouwen of stop te zetten...
Mijn zoon drinkt nu ongeveer 90 ml.( Nutrilon) en wacht 3 tot 4 uur voordat hij weer honger heeft...
Met vriendelijke groet,
Annette