storend

Hallo allemaal,

Ik vind dit een erg leuk forum, maar er is toch iets wat ik storend vind en wat me toch even van het hart moet:
Ik kom een aantal keer per dag dezelfde vragen tegen over o.a. hoe en wat over temperaturen, wanneer kan ik testen enz.
Is het niet een idee dat mensen eerst eens een stukje naar beneden lezen ipv gelijk blind een stukje in te typen?
Begrijp me niet verkeerd, geen vraag vind ik te gek, maar 4 keer op een dag dezelfde vraag vind ik een beetje overdreven.

Je hebt wel gelijk, maar ik vind ook dat dit forum in principe beter ingedeeld zou moeten worden door de redactie(?)
Gewoon allemaal vaste topics met categorieen! Zo kan je alles veel beter terugvinden. We kunnen misschien mailen namens ons allen?

Helemaal mee eens. Het is gewoon best een karwei om helemaal terug te gaan lezen. En op deze manier komen de meest besproken topics bovenaan te staan.
Het zou ook handig zijn als je kon zoeken op trefwoorden, bijvoorbeeld temperaturen, testen etc.
Anoniem/Barbarella, stuur jij een mail naar de redactie?

ben t met jullie eens, maar 1 nadeel is wel dat je de dames waar je wat meer contact mee hebt "kwijt raakt" dan moet je echt gaan zoeken waar en onder welk kopje ze geschreven hebben? of zie ik dat verkeerd?

groetjes kimpansee

Hoi,

Nee niet als bijv. je naam erachter staat en de tijd/dag bij de topic ;)
je ziet dus voordat je de topic openklikt, de naam staan! Dat lijkt me wel een goed idee.

Ik zal zeker overwegen ff een mailtje te sturen...moet ik wel weten of alle dames het goed vinden!

Terug
Bovenaan