STORM !!! Help ik moet nog bevallen....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi !!!

Het gaat de komende weken flink stormen.
HOE MOET DAT NOU, ALS WIJ MOETEN BEVALLEN, EN HET ZÓ ERG IS, DAT NIEMAND DE STRAAT OP MAG.......
Het schijnt dat er windstoten van 200 km per uur op stapel staan, en misschien zelfs Tormado's....

Ben ik de enige die hier zo over nadenkt?
Of zijn er meerdere meiden die af en toe zo lekker kunnen piekeren....?

Liefs Vilies

Vilies,
Het lijkt me dat je je vooral niet druk moet maken over DAT soort zaken. Er is niemand die jou (of de verloskundige) kan verbieden om de straat op te gaan en ook hulpdiensten rijden gewoon en komen aan op hun bestemming, dus dat gaat HELEMAAL goedkomen.
En......gezellig toch, mocht je thuis bevallen dat je lekker afgeschermd zit van al dat natuurgeweld en lekker met de verwarming hoog kan cocoonen wanneer die kleine er is!
Relax! en geniet !

Annet

nee maak je niet druk als jij gaat bevallen is er wel iemand die komt hoor!! maak jezelf niet gek jho misschien is het voor ons ook wel storm op komst in de vorm van de babys die geboren gaan worden hahaha

maakje niet gek he een ambulace enz die rijden idd gewoon door hoor!!

veel liefs cora

hoi

het zal wel mee vallen toch met die storm,en idd je hoeft je niet druk te maken hoor,ambulances rijden idd altijd.gr wendy 36.6

Het ziekenhuis is hier 5 minuten rijden vandaan.
Als ik het idee heb dat het dak er af vliegt of dat de vk nooit aan zal komen ben ik er zo...........
Misschien kan je ook vast een plekje reserveren ;o)

Hoi Meiden !

Bedankt voor jullie reacties !!
Ik ben weer gerust gesteld.
Normaal gesproken ben ik niet zo'n piekeraar.
Het zullen de hormonen wel zijn.....

Met je verlof heb je ook gewoon ineens meer tijd om na te denken.
Helaas ook over dit soort onzin. Hahahaha.

Succes allemaal met de laatste loodjes.

Liefs Vilies
37,5 weken.

Terug
Bovenaan