stoute schoenen aangetrokken

hee meiden

ik heb wat gedaan hahaha

ik heb jaren lang fretjes gehad en ermee gefokt en heb ze allemaal weggedaan toen ik zwanger was van karlijn op 1 na ( die is naderhand gestorven aan ouderdom en ziekte ) en ik mis die beestjes nu 3 jaar later zo vreselijk dat ik buiten friso om toch weer een frettenpupje besproken heb
friso wilt dit absoluut niet en ik ben tegen zijn hobby dus vind dat ik mijn hobby ook weer mag oppakken

het pupje is vandaag 8 dgn oud en zijn moeder heeft zijn staartje per ongeluk afgebeten , maar hij is nu al een schatje!
kan niet wachten tot ik hem mee naar huis kan nemen hahahahahaha

ben benieuwd hoe friso gaat reageren als t fretje thuis is en hij erachter komt hihihihi

liefs maurilla

Toch zou ik dit zelf persoonlijk niet achter zijn rug om gedaan hebben, maar het eerst uitgesproken hebben. Nou ken ik jullie situatie natuurlijk niet echt. Mijn vriend heeft ook zijn rare hobby, en die gunt mij de mijne gewoon.

Wel heel veel plezier met je fretje! Geen idee dat je de jongen daarvan puppy's noemt trouwens, weer wat geleerd!

@mammavanZarah : ik heb ff geen andere keus dan dat ik het doe achter zijn rug om
hij heeft zelf ook fretjes gehad maar bij mij is t begeven moment flink uit de hand gelopen had er een stuk of 12
hihihihi ik fokte er ook mee ed en heb ze toen weggedaan ivm zwangerschap ed van karlijn en ik niet meer goed voor ze kon zorgen
maar sinds die tijd dat ik er zoveel had heeft hij er een soort hekel aangekregen , ook dankzij het gezeur van mijn familie over de geur van ze ( hun geur kan flink aanwezig zijn als je ze niet laat helpen )

als ik het nu met hem zou bespreken zegt hij bij voorbaat keihard nee terwijl hij zelf heel veel koopt voor zijn pc en het downlauden en branden enz vrnl achter mijn rug om en hetzelfde geld als hij op z'n werk is
dan pint hij zonder dat ik het weet geld af om naar de mac de friture of wat dan ook te gaan

dus ik vind dat ik dit dan ook mag doen
als de pup er is merkt hij het vanzelf ;)

liefs maurilla

Maurilla,

Ooooohhh, wauw, wildkleur of een andere kleur? Ik vind ze helemaal geweldig, maar wij hebben al beestje genoeg en soms moet je keuzes maken... Wij kunnen er helaas niet meer gebruiken, maar ik vind er zulke mooie koppies op zitten geweldig!!! Wanneer mogen ze bij de moeder weg? Ik ben er benieuwd naar de reacties, hihi!

Liefs Lientje

Hoi,

Nou fijn dat je je hobby weer op kunt pakken..
Al ben ik het wel eens met MvZarah, ik zou het ook niet achter de rug om van je man gedaan hebben, zeker als het om een levend wezen gaat, hij zal het toch moeten verzorgen als je ziek bent of zwanger raakt!

Maar goed, veel plezier ermee en succes met het vertellen!

Gr MJ

ik begrijp de reacties wel van het feit dat je zoiets niet achter je mans zn rug om moet doen, maar zou het net als jij knap vervelend vinden dat je zelf niets aan je hobby kan doen en je man er lekker op los hobbiet... of hoe je dat ook schrijft...

Liefs Marina

Terug
Bovenaan