straf--> potje??

Hallo allemaal,
Mijn dochter van 2,5 jaar is net zindelijk.De laatste paar dagen (week) valt het me op dat als ik haar in de hoek zet, ze dan opeens moet plassen en poepen.Omdat ze nog maar net zindelijk is durf ik dat niet altijd te negeren, dan denk ik, wat als ze in haar broek doet, dan voel ik me nog schuldig ook.Tuurlijk speelt het schatje een spelletje met me, dat weet ik, ik wil het er eigenlijk gewoon eens op laten aankomen, soms ben ik zo boos dat ik dan gewoon denk(zeg), dan plas je maar in je broek...
Ze gebruikt het ook wel om nog een beetje extra aandacht te krijgen, bv als ze in bed ligt (met pamperbroekje aan) dan wilt ze vaak niet plassen(doet het dan wel op het potje) maar het gaat dan om nog een knuffel,kusje enzo.Nu is er sinds 4,5 maand nog zo'n schattebout erbij, en wil ik haar die extra aandacht ook wel geven.Alleen vraag ik me ten zeerste af of dit wel de juiste manier is.

Wie heeft er wat tips voor mij en merken jullie datzelf ook of doe ik gewoon iets fout
 
Hoi,
De laatste dagen neem ik het risico maar.Ik laat haar dan gewoon staan
Ik merkte aan haar dat als ze dan uit de hoek kwam helmaal niet zo'n haast had met plassen enzo.Er is wel al een ongelukje gebeurd en daar voelde ik me behoorlijk schuldig over. Ik vind het soms heel moeilijk om in te schatten of ze echt moet.Maar het is gewoon standaard, als ik zeg "in de hoek"zegt zij in 1 adem "ik moet plassen en poepen" Ik vroeg me gewoon af of dit normaal is

deesje
 
Terug
Bovenaan