Straie jeukt, baby al 7mnd

<p>Hoihoi,</p><p>Ik heb steeds zo'n jeuk aan mijn heupen en dijen, lijkt van de straie te komen, maar mijn kleintje is al 7maand. Herkent iemand dit? Wat kan ik hier tegen doen? </p>

Heyhey,
Ik herken het niet. Ik had het tijdens de spurtgroei van mijn borsten wel. Ben toen direct overgestapt naar Evening Primrose Verstevigende Bodylotion van Weleda om meer straie op buik e.d. te voorkomen. Dit hielp geweldig. Geen streepjes erbij gekregen. Wellich nu ook fijn om erop te smeren zodat je huid op natuurlijke wijze verzorgd wordt.

Hallo. 
Ik had dit in de laatste periode en na mijn zwangerschap nog steeds. 
Ik had best veel straiee. En daar kreeg ik ondanks dat ik de duurste zalf gebruikte uiteindelijk eczeem. Mijn huid was zo droog van het oprekken. 
Ik ben er veelste laat aan geholpen door de huisarts. Voor dat ik de juiste zalf had , had ik alles al tot bloedens aan toe open gekrabt. 
Een smeer schema van 5weken met 2 verschillende zalven hielp!
Even langs de huisarts is denk ik Wel verstandig om dit uit te kunnen sluiten en anders een crème om het te verlichten en te laten helpen/ herstellen 
Succes! 

Hallo. 
Ik had dit in de laatste periode en na mijn zwangerschap nog steeds. 
Ik had best veel straiee. En daar kreeg ik ondanks dat ik de duurste zalf gebruikte uiteindelijk eczeem. Mijn huid was zo droog van het oprekken. 
Ik ben er veelste laat aan geholpen door de huisarts. Voor dat ik de juiste zalf had , had ik alles al tot bloedens aan toe open gekrabt. 
Een smeer schema van 5weken met 2 verschillende zalven hielp!
Even langs de huisarts is denk ik Wel verstandig om dit uit te kunnen sluiten en anders een crème om het te verlichten en te laten helpen/ herstellen 
Succes! 

Terug
Bovenaan