Strak Gevoel

Hi

Ik vroeg mij af he, hebben jullie ook zo strak gevoel aan je buik? Het lijkt wel of die pens 100 kilo weegt en zo kan afbreken.....
Sinds ik vrijdag door de gyn ben gevraagd of ik de baby goed voel bewegen (ja, tot hij dat vroeg) let ik er de hele tijd op en begin ik me zorgen te maken *zucht*
Toen ik er niet op lette was het gewoon normaal, en nu denk ik de hele tijd "voel ik haar wel?" Nu lijkt het ineens alsof ze minder beweegt, help!
Ohw kwam die bevalling maar op gang......

xxx Mara

(40 weken precies vandaag)

Ik heb het ook, lijkt alsof er gewoon helemaal niets meer bijkan!
Mijn buik is vol............mijn navel puilt inmiddels naar buiten dus heb niet het idee dat ons meisje nog kan aankomen..................ze kan wel aankomen, maar dat past niet in mijn buik! Whahahaha!

Daarbij komt eerlijk gezegd wel dat ik op dit moment een hele ananas naar binnen aan het werken ben, vers geslacht en nu in een grote kom voor me op schoot................samen met een flesje bitterlemon, whahahaha!
Ben zo ongeduldig...........zelfs vandaag in de dierentuin geweest.........

Groetjes Rimke
38+2 weken.........kan dus nog wel weeeeeeeken duren............zucht.

Hallo,

Ja dat strakke gevoel heb ik ook, er past gewoon echt nietmeer bij, tijd om eruit te komen. Ik zeg het ook al tegen de kleine in mijn buik dat als hij/zij eruit komt genoeg ruimte heeft om te bewegen maar hij/zij trekt zich daar niks van aan.

Mijn VLK vroeg ook of ik de uk goed voel bewegen en idd als je erop gaat letten dan wordt je onzeker, die van mij zei dat je de uk minimaal 8x per dag moet voelen!   En af en toe pest ik spruit zodat het terug schopt, dan weet ik dat het goed zit.

Succes met wachten

xk vandaag precies 40 weken!!!

Hi!

Vandaag is er bij mij voor de zekerheid een hartfilmpje gemaakt van de bb, en alles is gelukkig goed. Ze ligt volgens de gynaecoloog al 'heel erg diep' wat dat ook inhoud, en ik moet morgenochtend terugkomen.
Ik heb nog steeds geen harde buiken, geen verlies van bloed of vruchtwater etc....
Morgen ga ik toch eens vragen of ze volgende week kunnen strippen als ze er dan nog niet is....

xxx

Ook ik herken het gevoel van die strakke buik, hij is ook helemaal glad. Ben inmiddels 40+2 en dat is iets wat ik van te voren niet had verwacht. Met 35 weken had ik namelijk al weeen en ontsluiting. De verl.k. had toen zoiets van dat kan nog max. 3 weken duren. Nou mooi niet. En ondertussen al 2 keer gestript, maar ook dat heeft tot nu toe niets opgeleverd, ondanks de ontsluiting, grrr.
Morgen voor de derde en de laatste keer strippen, voordat ze me doorsturen naar de gyn. Heb voor a.s. donderdag een afspraak bij de gyn en hopelijk word ik dan vrijdag ingeleid. Ik ben het zo zat, die buik en alles. Maar vooral maak ik mij zorgen om mijn vorige totaalruptuur. Ik hoop dat de gyn met me meegaat en zorgt dat ik a.s. vrijdag word ingeleid. Lijkt me ook niet alles, maar beter zo dan nog een week voor niets wachten.

Sterkte allemaal met de laatste loodjes en hopelijk mag ik me binnenkort ook bij het bevallenlijstje voegen!

Gr. Mamajo.

Terug
Bovenaan