Strakjes weer controle vk met 40+4 weken

Helloo allemaal , strakjes heb ik weer controle van mijn kleine man die helaas nog steeds in zijn hutje zit :( als het goed is krijg ik nu ook een afspraak voor het ziekenhuis omdat iedereen die 41 weken is gezien moet worden door de gyn.. Al hoop ik dat de kleine man deze week nog komt .. Xx ziana
 
spannend meid , gaan ze praten over inleiden dan ?
Ik ben van zaterdag 40 wkn en als het niet komt heb ik a.s maandag een afspraak willen ze praten over inleiden . Zie ik niet zitten pfff
Maar dat duurt nog even .
Veel suc6 laat je wten hoe het was ?
 
Vandaag had ik mijn controle , de verloskundige wou als het mogelijk was strippen maar helaas ik had geen ontsluiting :( wel voelde mijn baarmoeder week en zacht aan dus het gaat de goede kant op.. Kleine uk doet het gelukkig nog wel goed daar binnen. Ik vond het overigens wel meevallen toen ze binnen in ging voelen was wel vervelend maar echt pijn deed het niet..vrijdag moet ik naar het ziekenhuis dan ben ik 41 weken ik krijg dan een hartfilmpje en een echo en ze gaan weer inwendig voelen. Dus vrijdag weet ik meer.. Verloskundige zei ook , ook al heb je geen ontsluiting je vliezen kunnen breken en dan kan het ook op gang komen ze schatte dat ik binnen een week wel zal bevallen .. Ik hoop het echt!! We wachten maar weer af ..
 
Terug
Bovenaan