Strakke buik

De Belly Bandit Original is speciaal gemaakt voor de zojuist bevallen vrouw. Deze basisversie van Belly Bandit is de eerste band die in Amerika ontworpen werd en die daar de Belly Bandit rage ontketende! De Belly Bandit Original is gemaakt voor de no-nonsense moeder met een ´strakke buik missie´. De Belly Bandit Original is eenvoudig, goedkoop en effectief; en dat allemaal in één band!

Heeft iemand hier ervaring mee? En echt een grap als je op de site kijkt ( www.bellybrandit.nl) en dan bij shop, zie je ook een scheermesje op een lange stok speciaal voor tijdens de zwangerschap...dat geloof je toch niet, haha, de razor reach...

Geloof er niet heel veel in. MAar vroeger werden alle kraamvrouwen na de bevalling helemaal ingesnoerd. Ze zijn er uiteindelijk mee gestopt. Dus tja waarom zouden ze dat doen.

Net als de creme tegen striea, zou ook helemaal fantastiche zijn, nou moet je mijn buik zien. Je moet je er prettig bij voelen, dat is het belangrijkste. Ik houdt gewoon niet zo van strak om mij heen, dus ik zou er helemaal gek van worden

x yvonne

Mijn schoonmoeder is nog uit de tijd dat dat dus wel werd gedaan en ik kan je zeggen...het heeft niet geholpen! Ik ben hoogzwanger en nog wint ze het hihi. Nou heeft ze wel 6 kids gekregen...

Wat 'down under' betreft...ik probeer het bij te houden, maar ik kan het niet meer zien. De bikinilijn nog net, dus die hou ik bij en de rest dat komt straks wel weer.

Ik gebruik voor mijn buik de bio-oil en bij mij werkt het wel. tegen de jeuk dan haha. Strepen heb ik niet, maar ik denk niet dat dat aan de olie ligt, dat is gewoon dom geluk haha. het smeren helpt bij mij enorm tegen de jeuk dus ik smeer me een ongeluk haha!

Liefs ciomama

Vroeger gebruikte ze idd sluitlakens maar goed ik neem aan dat ze dat niet voor niks niet meer doen. Volgens mij is het allemaal niet zo en moet je je lichaam ook gewoon de tijd geven om te herstellen en daarna oefeningen doen.
En wat betreft de bikinilijn dat doet mijn man, dat doet ie al jaren haha ik vind dat veel makkelijker dus dat komt nu mooi uit.
Tegen striemen smeer ik niet, die had ik toch al dus een paar meer of minder is ook niet zo erg en ach niemand die ze ziet.

xx

ach ik had geen mooie buik voor de tijd, ben ws slanker en knapper na mijn bevalling dan ervoor

voor mij geen sluitlakens hoor

een scheermes op een stokje, nou dat gaat mij te ver, veel te eng brrr

ik ben dus schijnbaar de eerste maar ik ga het proberen! heb het nog nooit gedaan maar schijnt heel goed te zijn voor je bekken ook.dus dan komt het voor mij heel goed uit! zie het wel weet ook niet of het effect heb maar als khet niet probeer kan kook niet zeggen dat het niet werkt dus zie het wel.
en met scheren doe khet opgevoel in bad dus dat gaat opzich wel en manlief zegt dat het er netjes uit ziet dus daar moet kmaar op vertrouwen!

Terug
Bovenaan