Strakke huid

Nu, acht weken na de bevalling, is de huid rond mijn middel en buik nog steeds wat slap. Ik ben nog niet begonnen met sporten en weet niet hoeveel ik nu weeg. Maar iedereen kijkt al weer naar mijn buik... Wie kan mij vertellen of die huid weer wat steviger wordt (tips) en hoe lang dat ongeveer duurt?

Je lichaam heeft ongeveer een half jaar tijd nodig om te herstellen je buik zal nooit meer hetzelfde zijn geloof mij.... je kunt natuurlijk met sporten je buikspieren goed gaan trainen, maar ikzelf heb ondervonden dat je dat beter na dat half jaar kan gaan doen dus even geduld dan maar he, succes alvast!

Ik ben het meteen gaan doen ook op aanraden van de kraamverpleegster.
En natuurlijk kan je zien dat er een kindje in heeft gezeten maar nu na een jaartje ben ik er helemaal tevreden mee..
Geef de moed niet zomaar op hoor!
Succes!

Het valt inderdaad best tegen hoelang dat duurt. Dat vond ik ook. Er valt zoveel te lezen over zwanger zijn enzo, maar daar lees je eigenlijk heel weinig over!
Mijn dochtertje is inmiddels 7 maanden, ik ben al weer een tijdje aan het sporten en het begint er nu weer een beetje op te lijken. Uiteindelijk komt het dus allemaal wel goed. Dus laat ze maar kijken. Je hebt er toch maar mooi een lief klein kindje bij!

Terug
Bovenaan