Straks 1e afspraak VK

Hallo!

heb straks om 13.30uur onze eerste afspraak bij de VK. Ben zo ontzettend zenuwachtig, het is nog maar een intake, maar ik hoop zo dat we ook naar het hartje gaan kijken, hoop zo dat dat dan allemaal goed is!!!!!!   Ben zo vaak onzeker....Oh zo spannend.....

sorry dat ik wou even van mij afschrijven....

Ha meiden,

nou weinig opgeschoten, ze hebben daar geen echo apparaat....grrr....en met de doptone (??) was het nog te vroeg om te luisteren, ze ging het wel et proberen, maar helaas...
Nu pas een echo 23 april!! Nou zolang kan ik niet wachten, heb meteen een afspraak gemaakt bij een echo centrum haha....11 april hebben wij een familie feest, en we wilde het dan vertellen, maarja dan wil ik wel zelf eerst een hartje gezien hebben!!!

Ohhhhh irritant dat wachten!!!! En ohja ik dacht 8,1 weken zwanger te zijn, volgens hun berekening is het nog maar 7.2 weken, GRR! hahaha....

h marieke,
wat vervelend dat je geen echo kreeg.
duurt de onzekerheid nog langer!
ik heb het juist andersom, 9 april echo en 14 april intake...
Pfff, vind die twee weken al lang om te wachten, laat staan nog een maand...

maar een echocentrum?
wat is dat precies?
x Geertje

Bedankt voor jullie reacties!

Heb een afspraak gemaakt voor 9 april, om 20.45uur 's avonds, haha zelfs dat vind ik al lang...maar dat is voor jullie vast heel herkenbaar!! Ohja ze moesten bloedprikken bij de VK, maar ik was zo zenuwachtig, dat er helemaal geen druppeltje bloed uit kwam... haha en mijn bloeddruk was bijna 100 (onderdruk) hoezo gespannen????

Terug
Bovenaan