Straks al de baby er is.... Welke voeding gaan jullie gebruiken, als je flesvoeding gaat geven?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik heb me eens verdiept in het aantal soorten voeding welke in de winkel te krijgen is..
Ik ga straks flesvoeding geven, maar vraag me af welke voeding het beste zal zijn.
Welke voeding gaan jullie geven, en waarom?
Heel veel ziekenhuis geven Frisolac voeding. Maar zie ook veel soorten van Nutrilon enz enz..
Iemand tips?

xxx
Janet
35 weken

hoi janet,
ik ga proberen borstvoeding te geven als het zover zal zijn,en dat komt omdat ik astma heb dus dan schijnt dat het beste te zijn,maar mijn zussen hebben altijd voor mijn neefjes en nichtjes nutrilon gebruikt en hoor er goede verhalen over,en kruidvat eigen merk schijnt ook wel heel goed te zijn,die schjnen ze ook bij het consultatiebureau te adviseren.
groetjes mirella

Hoi,

Ik heb bij mijn dochter Nutrilon gebruikt en dat beviel prima. Het CB was er  erg enthousiast over. Het is het oudste merk flesvoeding dat er bestaat en daar heb ik me eigenlijk door laten leiden. Net als dat ik altijd Olvarit heb gekocht. Wel de duurste maar had het idee (weet ook niet of het zo is) dat het dan ook wel goed zou zijn.

Ga dus nu weer aan de Nutrilon en Olvarit bij het stoppen met BV.

Heb bij de eerste nutrilon gegeven en was erg tevreden. Nu geef ik friso comfort ivm moeilijke stoelgang en ook dit bevalt me prima. Volgens mij komt het allemaal wel op hetzelfde neer en betaal je bij nutrilon ook wel voor de naam en de verpakking.
Sil

hoi

Bij mijn dochtertje had ik eerst nutrilon gebruikt,maar die luste ze niet meer   en ben toen over gestapt op friso normaal en die beviel goed en ook in de portomonnee.en ga hem nu ook weer gebruiken. gr wen 13 wk zw nr2

Ik heb BV gegeven het eerste halfjaar en ook gekolft, maar als reserve hebben we onze kleine toendertijd Nutrilon laten wennen.
Als de ontdooide BV dan niet op was en hij later toch nog iets wilde, kan BV niet meer opgewarmd worden en konden zij op het KDV en bij opa en oma toch voeding geven.

Voordeel van de nutrilon vond ik dat je voorverpakte vloeibare voeding had, zodat een pakje voldoende is voor een voeding en altijd als reserve mee kon.

gr mama van MD

Bij beiden heb ik eerst BV gegeven en ben daarna overgestapt op Friso nadat ik eerst 2 weken Nutrilon heb gebruikt. Oudste had veel last van deze na elke voeding van Nutrilon.  Friso is milder van samenstelling (zeiden ze in ziekenhuis) en vooral meer geschikt voor kinderen met krampjes. Gewone Friso kun je mengen met de Friso comfort. Daarbij is Friso ook nog een stuk milder voor je portemonnee.

hoi janet ik ga frisolac geven mede door de goede ervaringen ermee om mij heen,en het heeft veel keuze in onderlinge soorten bv bij krampjes,spugen etc,mocht je frisolac ook gaan gebruiken kijk dan even op de site ervan daar kun je handige bewaarbussen bestellen.succes met t maken van je keus groetjes.

Terug
Bovenaan