straks fruithapje/groentehapje?

Even een vraagje :) vanaf wanneer gaan jullie een fruithapje of groentehapje geven? mag va 4 maanden hoorde ik... en waar beginnen jullie mee? zijn daar richtlijnen voor? Lijkt me zoooo leuk om dat koppie straks te zien als hij zijn eerste hapje krijgt :p
 
Ik ga met vier maandjes proberen 1 week steeds 1 hapje zodat hij kan wennen en dan elke week andere groenten soort en hapjes steeds ophogen ik begin met wortel lijkt me lekker zoet en in week 3 ofzo als alles goed gaat ga ik beginnen met fruit hapje erbij
 
Ik weet niet zeker meer, maar er staat me iets van bij dat de sperziebonen beter naar binnen gingen dan de wortels...ik dacht ook wortels lekker zoet ;-)
 
Ik ga over 3/4 weekjes beginnen.
Mocht het proberen omdat Logan aardig voorloopt qua ontwikkeling.
Kan niet wachten, begin gewoon met paar hapjes hoor.
Ik ben op streng dieet dus kan niet de rest zelf opeten ook al vind ik de fruithapjes ontzettend lekker Hihi.
Vroeger was trouwens altijd 3 maanden dat je mocht beginnen,
De 4 maand is ook een richtlijn denk dat je zelf ook wel aanvoelt of je kindje het kan hebben of niet

 
Ik heb mijn eigen groeiboekje van het cb nog, en kreeg met 6 weken al liga met sinaasappel hihi Nederland is wat dat betreft een tut land geworden. ik ga na drie maanden paar hapjes geven, met dr oudste ook gedaan want die bleef honger hebben.
 
Ik ben reuze benieuwd hoe dat straks is. Geef nu de vitamine druppels met het lepeltje en die gaat er goed in, maar ja is weer heel wat anders met werkelijk fruithapje erop.

En grappig dat jullie met groente willen beginnen, ik zou juist met fruit beginnen. Wat is de reden van groente en niet juist fruit?
 
Dan raken ze erg gewend aan de zoete smaak... begin je met groente, dan heb je een grotere kans dat ze dat later ook erg lekker zullen vinden (heb ik gehoord hoor haha)
 
Terug
Bovenaan