Straks huisje kijken.....

A

Anoniem

Guest
Ja...spannend hoor!
We gaan om 18.00 kijken bij een ander huis in Zandvoort.
Het is een huis dat dringend opgeknapt moet worden, maar het is wel een mooi huis in een goeie buurt..... Het zal ook wel een heel geregel worden, want we moeten dan echt wel wat geld gaan lenen voor het verbouwen enzo, maar eigenlijk lijkt het me allemaal best wel heel leuk!

Duimen jullie even mee dat we niet meteen door de vloer zakken als we binnen komen??

Liefs Annet

Succes hoor meid,

Enne als je door de vloer zakt , dan kan je weer wat afdingen op de prijs he!!
ik voor je
gr Jo

Ben benieuwd?????
Ik hoop voor jullie dat het wat is.
Groetjes Kitty en Tess

Lijkt me erg spannend.
Ik ben benieuwd of het wat was!
Maar dat laat je vast nog wel even weten..............

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hoi hoi
Ben ik weer!
Nou,,,,,wij zien het wel zitten hoor!
Het is niet zo slecht als we dachten, dus terwijl we flink aan het verbouwen gaan, kunnen we er wel al wonen. Die mevrouw die er nu woont (háár kamer was vreeeeeselijk!) die moet naar een bejaardenhuis, dus we kunnen de koop waarschijnlijk zo'n 9 maanden uitstellen... Dan zouden we kunnen proberen in die tijd ons huis te verkopen.... Iemand interesse?? hihi

Maar goed, morgen ga ik met de bank bellen en dan krijgen we het verlossende woord. Als die zeggen dat de hypotheek kan, dan gaan we waarschijnlijk een bod doen.....

HARTSTIKKE SPANNEND DUS!!!!
Duimen jullie allemaal heel gard voor ons?
Dan hou ik een forumdag bij ons als het lukt....

Liefs Annet

spannend!!!
Wij hebben ook net een ander huis gekocht terwijl ons eigen huis nog
verkocht moest worden. Wij hebben geluk gehad, het bord stond nog geen
week in de tuin en ons huis was al verkocht. Ik hoop dat het bij jullie ook zo
snel zal gaan.

groetjes Anke

Hoi Annet,

Spannend zeg!!!Ik zal heel hard voor je duimen.Is zo leuk om een huis op te knappen,hebben wij ook gedaan.Als het dan strakkies helemaal klaar is,ben je zo voldaan.Succes!!

Groetjes Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan