straks me 1e echo

Hoi meiden,

Straks om half 12 heb ik me 1e echo.
En ik ben zoooooo op van de zenuwen.
Heb vannacht erg slecht geslapen en stond vanmorgen al op met enorme hoofdpijn.
Het vervelende is ook nog eens dat ik weet dat die hoofdpijn komt van de spanningen en zich straks wellicht zal uiten in migraine. Daar heb ik normaal gesproken medicijnen voor, maar jah, die mag ik nu niet innemen omdat ik zwanger ben.
Ohhhh ik hoop zooooooo dat we een goede echo krijgen. Er gaan allerlei dingen door me hoofd nu. Dit had ik van me 1e ook wel, maar niet zo erg als nu.
Duimen jullie mee voor een goede echo??

Liefs marielle 10 weken

lieverd het komt helemaal goed lekker gaan genieten van jullie 2de wondertje:D:D

herken het wel natuurlijk ik heb morgen mn 2de echo en nog steeds spannend hoor!!

ik hoor je he dikke knuf daan

hoi marielle

ik begryp je helemaal ik heb pas mn 1 ste echo 3 sept en ben ook op van de zenuwen.......
laat je weten hoe het is gegaan....
spannenddddddd

groetjes....

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties.
We hebben een geweldige echo gehad!!!!!
Was al een echt mensje hihihi. De baby bewoog ook al goed, want die was al flink met de beentjes aan het trappelen. Ook hebben we het hartje zien kloppen en ook nog gehoord. Het mooiste geluid van de wereld is dat!!!!!
De baby was nu 3 cm groot. Ze heeft een meting gedaan en kwam op 9,5 week, volgens de berekeningen was ik 10 weken. Maar de doker zei tegen me, op die 2 dagen keken ze niet en ze bleven dan dus ook gewoon als datum 22 maart aanhouden.
Misschien krijg ik straks met 12 of 13 weken nog een echo, maar dat lag een beetje aan de vk.
Dus jullie snappen, ik ben helemaal in de wolken met het goede nieuws en heb nu zelf ook kunnen zien dat ons klein wondertje prima groeit.
Dus kan nu heerlijk verder gaan genieten.

@ kleutermama: heel veel succes met je 2e echo morgen.

@ alle andere meiden: voor de meiden die nog een echo krijgen heel veel succes en de andere meiden geniet lekker verder van de zwangerschap, dat ga ik nu ook zeker weten doen.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan