Straks met Renske naar de dokter

Renske had een paar dagen geleden koorts. Dit is nu weer over gelukkig alleen nu hoest ze gigantisch vaak. Vooral na het voeden en heel af en toe spuugt ze daarbij slijm en wat voeding. Zo zielig. Ze krijgt ook niet veel lucht. Haar longen lijken erg vol te zijn. Vannacht hoorden wij haar telkens hoesten dus niet echt geslapen natuurlijk. Vanmorgen dokter gebeld en die zei dat we langs moesten komen. Lijkt op de symptonen van kinkhoest. Hopenlijk is dit het niet. Ben wel zenuwachtig. Heeft iemand ervaring hiermee?

Groetjes Anneke

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wilde je even succes wensen. Misschien valt het allemaal wel mee en is het gewoon een zware verkoudheid.

Succes!

Helga mv Roos

Succes An,

Probeer rustig te blijven.. in ieder geval tot je meer weet! Succes in ieder geval en laat even iets weten wat het is. Verwen je knappe meid maar lekker.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer ook rustig te blijven. Eerst maar eens kijken wat de dokter zegt. Ik zal jullie laten weten wat het is.

Groetjes Anneke

Het was gelukkig geen kinkhoest. Ze reageerde goed op alles en lachte en kletste zelfs met de dokter. Lief gezicht was dat. Wel zat haar luchtpijp vol met slijm. Dit kan lijden op Astma of bronchitus, maar dat kan de dokter nu nog niet vaststellen. Hij wil haar wel in de gaten blijven houden. Moet volgende week vrijdag weer terug komen om te kijken of het beter is. Het kan namelijk ook een nasleep zijn van de verkoudheid. We wachten dus af. De dokter zag er verder geen gevaar in gelukkig, want wij waren erg benauwd dat ze zou stikken in de slijm. Zijn dus weer gerust gesteld.

Groetjes Anneke

Hey An,

Ooh ik heb gisteren nog veel aan je gedacht maar reageren lukte me niet meer. Ons meisje was namelijk nogal vervelend van de prikjes. Maar bij deze dus. Gelukkig dat het geen kinkhoest was. Laten we hopen dat het echt een nasleep van de verkoudheid is. Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld.

Groetjes Kirsten

hoi anneke,
vervelend he als ze benauwd zijn. Ik weet er alles van wij dachten nl ook dat delano kinkhoest had.
Dat dus niet maar hij heeft dus wel bronchitis, daar heeft hij nu antibiotica voor gehad.En hij kreeg van die pufjes.
Ik moest vandaag terug komen om te kijken of me met de pufjes mochten stoppen....maar helaas hij moet nu overstappen op andere soort pufjes en dan 2 keer per dag omdat hij zo zwaar ademt en dit zowiezo de hele winter volhouden....zo sneu.

Ik hoop voor je dat het bij renske snel over gaat en dat het geen bronchitis is want dat is zeker geen pretje

liefs kim
(mama van kevan en delano)

Hoi,

Yari heeft dit ook gehad en de dokter raadde ons Bisolvon druppels aan, die lossen het slijm op.
Al snel kon hij het slijm hele goed ophoesten en was gelijk een stuk minder benauwd, was wel prettig want ik heb nachten niet geslapen omdat hij zo lag te hoesten en ik ook dacht dat hij zou stikken in zijn slijm.

Beterschap ermee!!!

kimmar, jij ook beterschap met Delano!!
( wel zielig he als ze zo benauwd zijn )

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan