Straks met Renske naar de dokter

Renske had een paar dagen geleden koorts. Dit is nu weer over gelukkig alleen nu hoest ze gigantisch vaak. Vooral na het voeden en heel af en toe spuugt ze daarbij slijm en wat voeding. Zo zielig. Ze krijgt ook niet veel lucht. Haar longen lijken erg vol te zijn. Vannacht hoorden wij haar telkens hoesten dus niet echt geslapen natuurlijk. Vanmorgen dokter gebeld en die zei dat we langs moesten komen. Lijkt op de symptonen van kinkhoest. Hopenlijk is dit het niet. Ben wel zenuwachtig. Heeft iemand ervaring hiermee?

Groetjes Anneke

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wilde je even succes wensen. Misschien valt het allemaal wel mee en is het gewoon een zware verkoudheid.

Succes!

Helga mv Roos

Succes An,

Probeer rustig te blijven.. in ieder geval tot je meer weet! Succes in ieder geval en laat even iets weten wat het is. Verwen je knappe meid maar lekker.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer ook rustig te blijven. Eerst maar eens kijken wat de dokter zegt. Ik zal jullie laten weten wat het is.

Groetjes Anneke

Het was gelukkig geen kinkhoest. Ze reageerde goed op alles en lachte en kletste zelfs met de dokter. Lief gezicht was dat. Wel zat haar luchtpijp vol met slijm. Dit kan lijden op Astma of bronchitus, maar dat kan de dokter nu nog niet vaststellen. Hij wil haar wel in de gaten blijven houden. Moet volgende week vrijdag weer terug komen om te kijken of het beter is. Het kan namelijk ook een nasleep zijn van de verkoudheid. We wachten dus af. De dokter zag er verder geen gevaar in gelukkig, want wij waren erg benauwd dat ze zou stikken in de slijm. Zijn dus weer gerust gesteld.

Groetjes Anneke

Hey An,