Straks naar de fysio en de verloskundige...

Hay meiden,

Met mijn bekken gaat het goed. Het slapen met een kussen tussen de knieën en de houdingen werpen hun vruchten af! We zijn er gelukkig op tijd bij geweest. Nu is het mijn onderrug die pijnlijk is. Ze zal de spieren straks wel weer los gaan maken....heerlijk. Ik draag mijn meneertje van voren waardoor het extra gewicht op mijn onderrug gedragen wordt.....

Ook hoor ik vandaag of mijn kindje een andere bloedgroep heeft dan ikzelf >> resus D. Ikzelf heb bloedgroep O negatief, op zich een zeldzame waardoor ik vrijwel zeker ben dat meneertje een andere heeft.....we zien wel! Ook ben ik benieuwd naar zijn ligging. Ik heb het idee dat hij aan het indalen is......grote druk op blaas, en steken van onderen......ik ben benieuwd!

Ik laat het weten zodra ik thuis ben!

xxxxxxxxxxxxxxx Jessica
 
Wat fijn voor je! Ik heb ook geprobeerd met een kussen tussen mijn benen te slapen maar ik ben zo'n onrustige slaper dat ik halverwege de nacht het kussen weer kwijt ben ;-) Ik heb hetzelfde als jij; draag ook van voren en mijn onderrug speelt nu parten. De fysio maakt het bij mij ook alleen maar los, oefeningen zijn te pijnlijk helaas.
Ze adviseerde me een balance bal te kopen om mijn gewrichten wat losser te maken.

Succes vandaag met alles!

xxx Kirsten
 
Terug
Bovenaan