straks naar de gyn...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

ik ben nog steeds verdrietig omdat ik vorige week ongi ben geworden en nu al in ronde 15 ben beland..

Heb al verschillende onderzoeken achter de rug (bloed geprikt, zaadonderzoek en kijkoperatie) en daaruit bleek dat niets ons in de weg stond om zwanger te raken, maar waarom duurt het dan zo lang?!

Vanmiddag dus weer naar de gyn. Hij zal wel willen kijken of alles er goed uitziet na de kijkoperatie( alles ziet er mooi uit en heb nergens last van)

Ik ben benieuwd of hij nog een wondermiddeltje heeft waardoor het volgende ronde raak is, ha ha!

Liefs Janu

Heel veel succes meid!
Ik hoop voor je dat hij nog een "middeltje" heeft voor jullie.

Liefs, Nadine.

Hoi hoi!

Ik wens je veel succes bij de gyn.. Laat je ons weten hoe het is afgelopen? Ik duim voor je!

Groetjes,
Chantal

Hoi janu79

Ik begrijp wat je bedoelt. Wij zijn al sinds sept 05 bezig en nog steeds zonder resultaat. Ik ben inmiddels al volledig doorgelicht en met mij is niets aan de hand, nu word mijn man onderzocht en hebben we voor de tweede maal een zaadonderzoek laten doen omdat de eerste uitslagen niet gunstig waren. Hier krijgen wij 20 sept de uitslag van en dan horen we wel wat er gaat gebeuren.
Heel veel succes en denk er maar aan dat het ooit wel een keer zal gaan lukken.

Groetjes Frouk

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties.

Nou, we hebben alle uitslagen nog een keer doorgenomen, en alles zag er goed uit, dus de gyn wil ons pas over een half jaar terug zien.

Als ik voor die tijd zwanger raak, mag ik bij 7 weken al een echo laten maken.

Dus we gaan er weer helemaal voor!

Liefs Janu

Hoi,

Gelukkig dat alles er goed uitzag. Ik hoop voor je dat je nu lang genoeg hebt moeten wachten en dat het snel raak zal zijn.
Erg dat ik het al lang vindt om naar ronde 6 te gaan terwijl jij al 15 rondes hebt gehad. Je verdient het.

gr Ilona

Succes met klussen meis!
Zou fijn zijn dat je binnen dat half jaar toch zwanger wordt he.
Het is jullie gegunt!

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan