straks naar de vk

zo meteen dus naar de VK. de kleine ligt niet meer met d'r billen tegen mijn ribben en ik heb wat meer last van mjn bekken dus ik ben benieuwd hoe ze ligt. verder gaan we het deze keer hebben over de bevalling, poeh, wat komt het toch dichtbij.
ik vind het nog erg onwerkelijk.
hoe zal het allemaal deze keer gaan, de bevalling, de kraamweek, de eerste periode? zo'n gek idee dat we er straks een kindje bij hebben. en toch ben ik ook heel benieuwd naar hoe ze eruit zal zien en hoe het zal voelen en hoe mijn twee kindjes het vinden.
we kunnen alleen maar wachten tot het zover is, zucht

hey,

Spannend he allemaal, het komt inderdaad dichtbij.
En het gaat ook de hele dag door mijn hoofd hoe zal het gaan, hoe vind onze dochter het, zal de bevalling sneller gaan aangezien het de 2e is, kraamhulp,kraambezoek het kan zo maar inene beginnen en dan begint ons drukke leventje haha!!

Ik moet ook vanmiddag naar de verloskundige.

Succes meid!

Liefs Zonnetje
39 weken

Ik moet vanavond naar de vk! Het is idd een vreemd idee dat je eigenlijk alleen maar weet dat alles anders wordt, maar niet hoe het veranderd. Alle voorstellingen die we ervan hebben ten spijt, moeten we het gewoon gaan ervaren straks. Mijn dochter (9jr) zei dat ze het spannend vindt. Toen ik reageerde dat ik het ook spannend vind, reageerde ze verbaast, want ik had toch al 2 kinderen gekregen? Maargoed, zo werkt het niet... Afwachten idd. Ik voel wel een positieve spanning.. Ben erg benieuwd en heb er zin in!
X Taraneh 39,6 wk

Ook ik mag vanmiddag weer naar de vk toe.
Het wordt en blijft zeker spannend nu het allemaal zo dichtbij komt. Ook ik vraag me vaak af hoe ons mannetje eruit zal zien, of hij op z'n broer zal lijken en wat yordi straks van de baby zal vinden.
Succes bij de vk. En geniet nog even.

Liefs marielle 37w2d

Succes allemaal bij de vk.
Ik was vanmorgen in het zkh voor een CTG.
Heb harde buiken om de 4 a 5 minuten.
Met de kleine gaat ales goed.
Hij ligt nu tussen dwars en goed in.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan