Straks pret echo!!

om 12.30 hebben we een pretecho.. vind het spannend zeg. Ik ben zo benieuwd hoe het met ons frummeltje is. Soms ben ik bang dat het hartje niet meer klopt. brr. weet niet waarom ik zo onzeker ben elke keer.

Mijn kids gaan ook mee, en hopelijk kunnen we zien of ze een broertje of een zusje krijgen.

En?

Vond het ook elke keer zo spannend! Maar nu ik het kindje regelmatig voel ben ik gelukkig niet meer bang dat het hartje niet klopt! Maar nu nog hopen dat de 20 wk echo goed is... Haha, zo heb je altijd wel wat om je zorgen over te maken, zullen de hormonen wel zijn...

Ben benieuwd of je het geslacht ook weet...

Ohhhh leuk!
Hoe was het?

Die spanning ken ik wel. Ondanks dat ik de uk steeds vaker voel ben ik toch wel erg onzeker of alles vanbinnen wel goed gaat. De vk waar ik erg vaak kom heeft geen twijfels, maar ik krijg ze maar niet weg...

bij babyfocus zijn ze ook op zondag open.

Het was erg leuk. En het hartje klopte nog (natuurlijk) Hartje gehoord en gewoon heerlijk alles bekeken. ook het geslacht gezien. de echoscopiste kon het geslacht zien. Ik werd er niet wijs uit maar we krijgen een zoon!! hahahaha zat ik er even naast zeg.. daarna even naar de prenatal geweest hahaha leuk!!

Gefeliciteerd! Kom je ook uit Almere? Wij hebben hier vorige keer ook de pretecho laten doen. Nu weer, moet nog wel een afspraak maken!

Terug
Bovenaan