Straks ronde 34 ?????

hallo allemaal!

Hier ben ik weer eens met een update.
Inmiddels al weer op dag 25 van mijn cyclus. Wat gaat dat toch hard tegenwoordig. Ik heb het idee dat ik soms hier en daar iets mis (het is al weer bijna februari b.v. niet te geloven)
Ik weet niet wanneer ik mijn NOD precies heb. Want de afgelopen maanden is mijn cyclus duur nogal wisselend. Daarvoor kon ik de klok er altijd op gelijk zetten (?)
nu bijvoorbeeld eerst een 28 dagen cyclus, toen 24 en toen 31 dagen. Raar maar waar. Dus nu heb ik eigenlijk geen enkel idee meer waar ik vanuit moet gaan.

Hoop maar zo dat het dan nu eindelijk eens raak is, of moet ik door voor ronde 34?

Soms denk ik: Laat maar, na al die tijd zie ik het niet meer gebeuren........
Maar ja een andere keer denk ik daar weer heel anders over zoals waarschijnlijk zo velen hier op het forum.

Ik hoorde trouwens van een collegaatje iets, die doet een dieet waarbij ze HCG moet inspuiten daar krijg je geen honger gevoel van en het absorbeert vet beter e.d. (ik had van dit dieet echt nog nooit van gehoord) maar het schijnt toch echt geweldig te zijn. En alle bekendheden doen er geloof ik ook zo'n beetje aan. Nu hoorde ik toevallig vandaag van een andere collega, dat zij een vriendin heeft die ook al een hele poos probeerde zwanger te raken (en af te vallen) die ook dat dieet heeft gedaan en zich dus heeft ingespoten met die hormonen. En ja hoor gelijk daarna Hartstikke zwanger...............

Dus toen vroeg ik me af.... jullie raden het al zeker: is dit iets voor mij?
Ik mag zeker wel 25 kilo lichter (ik ben nogal vrij fors zeker door mijn schildklieraandoening en alles daaromheen toen ben ik dit ook zo ongeveer aangekomen) wat ik ook doe bij mij gaat het er normaliter echt echt niet zomaar af.
Wie heeft ervaring met dit dieet? Ik weet b.v. de naam niet, dus kan het niet opzoeken.

Nou goed nu nog maar 3 dagen werken (vrijdag vrij) dan word dit weekend mijn mannetje 30 jaar (dus groot feest) en dan volgende week lekker een paar dagen naar Parijs ( misschien word ons kind daar wel verwekt, de perfecte locatie natuurlijk die Liefdesstad)
Even heerlijk er tussen uit. Dat vind heel belangrijk zo af en toe.

Hoe gaat het met jullie allemaal????

Groeten,

Cynthia

Hoi Cynthia,
ja die maanden vliegen toch wel steeds voorbij he al met al!
van dat dieet heb ik nog nooit gehoord.
Hele fijne dagen in parijs! Zou toch fantastisch zijn als jullie daar zwanger gaan worden.
Liefs A

Hoi Cynthia,

Eerlijk gezegd vind ik dat dieet met die hormonen echt schandalig. Moeders voor Moeders vecht er met man en macht tegen omdat het gewoon misbruik is. Ik heb meegedaan met moeders voor moeders om vrouwen te helpen die niet zwanger kunnen worden en helaas gaat er zonder dat Moeders voor Moeders dat wil een gedeelte naar dit soort doeleinden. Ik heb toch meegedaan omdat ik dan in ieder geval een beetje kon helpen maar ik vond het vreselijk dat mijn hormonen gebruikt worden voor afvallen. Ik bedoel, ik ben ook niet de slankste en het is vreselijk moeilijk om te lijnen maar ik vind dit echt niet ok.

Het schijnt ook nog eens heel erg duur te zijn en niet te vergeten erg ongezond. Ik denk dat die vriendin die zwanger is geworden dit niet is geworden van de hormonen hoor.

Maargoed ieder zijn mening!

lfs inge

Hoi Cynthia,
Ik heb zelf die kuur gedaan en het werkt, ben toen 8 kilo afgevallen in 23 dagen. Ik heb ook van een kennis gehoord dat zij een maand na het volgen van die kuur zwanger is geworden op 42 jarige leeftijd nog wel. Dus wie weet?
Kijk maar op www.svenskasol.nl
Je kan (toen was het) kosteloos een afspraak maken voor een informatieavond, je kan dan zelf bepalen of het wat is voor jou.
Succes

Hebben we het dan wel over hetzelfde middel MK? Ik denk het niet namelijk. Heb jij die 8 kilo eraf weten te houden en hoefde je verder geen streng dieet te volgen?
gr.Inge

Hoi Inge,
Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben maar hetgeen waar ik het over heb is een afslankkuur. Je moet of je laat je dagelijks injecteren met die HCG dus en met daarbij een dieet van 500kcal kan je 10% tot 12% van lichaamsgewicht kwijt raken in die 23 dagen. Het dieet was voor mij makkelijk vol te houden omdat het uit 3 maaltijden en 3 tussendoortjes bestaat. Het bestaat wel alleen uit vlees/ vis en groente, geen rijst/ aardappel enz. Liever kort ongezond en daarna op een gezond gewicht zeg ik dan maar.
Je moet maximaal om de 4 dagen ernaar toe om te wegen en om de injecties te halen. Het gaat ook om vetpercentage en massa enz enz. Ik had het 4 jaar geleden gedaan en weeg nog steeds helzelfde als toen ik stopte. Na die 23 dagen krijg je een 6 weken plan en ik eet in grote lijnen nog steeds volgens dat plan. Ik wandel ook 3 soms 4 dagen p/w een uurtje dus dat helpt ook allemaal.
Ik wil het eigelijk ook weer doen maar omdat ik geen overgewicht heb zullen ze mij niet toelaten. Daar wordt ook naar gekeken. Ze werken namelijk volgens het BMI- principe.
Een voor ons groot nadeel denk ik is dat je veilig moet vrijen en niet aan de pil mag zijn tijdens de kuur.
Gr. MK

Hoi Inge,
Correctie, ik ben een beetje abuis.
Sprak net mijn zus en die wees me er nog op dat je veilig moet vrijen tijdens die kuur omdat je niet aan de pil mag zijn. Maar als je zwanger wilt worden is het geen probleem, je bent immers dan toch niet aan de pil in dat geval.
Sorry voor de verwarring.
Gr. MK

Terug
Bovenaan