straks toch maar even langs vk, voor m'n eigen zekerheid

Hoi,

ik was gisteren helemaal niet lekker..beetje buikgriep of iets en ook daarbij buikpijn,
wat waarschijnlijk  door m'n darmen komt.
Net gebeld met de VK of ik langs kan komen om het hartje te horen en ik kan straks na het werk even langskomen..
Het is ook meer voor m'n eigen geruststelling en ook omdat ik niet zo heel veel voel
bewegen van binnen.
Gelukkig vinden ze dit bij de Vk niet erg, mag zo vaak langskomen als je wilt zeggen ze dus...bij deze ga ik daar gebruik van maken.

Liefst leeuwtje 19wkn +2 van de 1e
En nog een heeeel klein buikje

hoi ja gewoon effe heen gaan kan je lekker slapen vannacht als alles goed is ik heb het ook eens willen horen na dat mijn inmidels ex  vriend mij  in elkaar had geslagen  en kon ook gewoon komen gelijk bij haar thuis succes ermee.   doei

Hoi,

Hopelijk ben je gerust gesteld en heb je je kindjes hartje goed horen kloppen. Ik heb dat aan het einde van mijn vorige zwangerschap geregeld gehad en ik ben ook een paar keer bij de vk geweest en ook wel eens in het ziekenhuis.
Vooral door ervaring van mijn zus met haar zwangerschap. En de vk en gynaecoloog zeiden allebei, beter te vaak dan te kort langs komen.

groetjes Maris

Hoi meiden,

Ik heb het hartje weer luid en duidelijk gehoord..

Heb weer heerlijk geslapen vannacht, maar daar heb ik zoiezo geen moeite mee.

Toch wel handig en aardig dat je zo even langs kan bij de VK.

liefs Leeuwtje

Terug
Bovenaan