Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
spannend!!! we gaan weer duimen.
hier voel ik me beetje belabbert. wil eigenlijk helemaal niet klagen want moet blij zijn dat we zwanger zijn maar soms.... pfff mn man zei gister avond nog bah vind het zo sneu voor je dat je je steeds zo ziek voelt. nou dan komen de waterlanders weer los.
Kan echt de hele dag wel slapen het ging in week 10 beter (na mn klaagzang dat ik dr compleet doorzat) maar sinds vorige weer erg verkouden vreselijk hoesten. heb zo'n spierpijn in mn buik. killing hoofdpijn, weer meer misselijk en me down voelen. en ik weet deste beroerder je je voelt deste zekerder dat de hormonen en dus het kindje, flink hun werk doen. en toch worden we dr niet blij van. Dus straks ook maar weer lekker in bed als mn zoontje gaat slapen, en hopen dat ik vandaag en morgen nog veel rust kan pakken. daarna weer 3 dagen werken....