Straks weer op0halen.

Lucas is vandaag voor het eerst aan het wennen op het kvd.
Misschien is het wel wennen voor moeders. Ik heb er vreselijk veel last van dat hij eventjes weg is. Bij de andere 2 had ik dat gevoel niet, maar nu...
Gelukkig kan ik hem over een kwartiertje weer ophalen. Hij is dan 1,5 uur weggeweest!
Morgen gaat Lucas voor 4 uur naar de creche en volgende week mag hij 6 uur. Daarna zal Lucas 2 dagen gaan! Huil, huil!!!
Ik zit nu even op het forum, afleiding zoeken!
Ik heb de vaatwasser al uitgeruimd, de kindreen zijn de deur uit. Nog even forummen en dan mag ik weer!
Monique mv Lucas 29 dec

Zo, dat is wel heel erg kort om te wennen! Is dat normaal? Ik dacht dat het wennen per heel dagdeel ging ofzo. Maarja, ik moet het nog zien, heb a.s. woensdag een kennismakingsgesprek met de leidsters... die ik al 3 jaar ken. Lynn gaat naar dezelfde groep als waar Kyna zat.

Ik heb vandaag het kennismakingsgesprek op het KDV gehad.....was opzich prima. Ik ga Isa 2 ochtenden in de week wegbrengen om zo wat meer tijd voor mezelf te hebben en het huishouden. Ik moet zeggen dat ik het echt heeeeeel erg moeilijk vind. Volgende week mag ze een ochtend wennen van 9,30-11.30........Ik hoop maar dat het goed gaat......Hoe ging dat bij jullie de eerste keer?

Gr Rosanne en Isa

En alles goed gegaan? Vast wel!
Anne heeft maar één ochtendje gewend. Totaal 2 uur en daarna meteen  een hele  dag.
Vanmorgen had ze er weer zin in! Zodra ze 's ochtends de maxi ziet komen is het lachen geblazen ofwel: Joepie, ik mag weer!
Om half 6 haar ik haar weer op. Meestal vindt ze dat dan weer niet zo leuk. Maar mama wil natuurlijk ook wel eventjes met d'r kroelen.

Groetjes,
Natasja  

Quinten gaat de 30e voor het eerst een ochtend wennen en dan vanaf die week erna gelijk een hele dag, hij gaat maar 1 dag in de week en nog vind ik dat eigenlijk 1 dag teveel, zie er erg tegenop, vind het heel goed voor een kindje en weet dat het voor de ontwikkeling heel goed is maar voor mijn gevoel is het niet zo goed.....wil het liefst zelf voor hem zorgen en hem niet zomaar bij vreemden brengen. Mijn moeder gaat ook 1 dag oppassen en dat vind ik niet erg. Maar ja het zal best wel wennen over een tijdje dnek ik
kusjes saskia

Terug
Bovenaan