Straks werken

Jeetje, er zijn net drie collegaatjes bij me over de vloer geweest. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ze zaten een beetje op hete kolen, omdat ze ook weer terug naar kantoor moesten natuurlijk en er nog veel werk verzet moest worden, het is daar heel druk.
Moet wel zeggen dat ik ook even voelde dat ik er echt nog niet aan toe ben om weer zo onder tijdsdruk te werken. Nu duurt het gelukkig nog tot 1 aug bij mij, maar krijg er wel een beetje de kriebels van. Wat zijn jullie ervaringen?

Ik ben nog helemaal niet bezig met werk. Collega's komen wel langs, maar die verhalen raken me nog niet persoonlijk. Heerlijk is dat. Voor mij duurt het ook nog even voor ik weer ga beginnen. Pas in september weer.
Maar inderdaad ik moet er nog niet aan denken om weer in het werkritme te komen. Kan me nu ook nog niet voorstellen hoe dat zal zijn met die kleine meid erbij.

Liefs,

Ik heb helemaal de kriebels. Ik werk als duo op school. Zelf werk ik maandag en dinsdag (mijn collega woe,do en vrijdag) . Degene die mij vervangt, was vorige week 18 weken zwanger, en dat is fout gegaan. Heel triest. Maar ja, nu staat er elke keer een ander voor de klas die twee dagen. Dus een en al onrust. Ik popel dus om de rust terug te brengen, maar dat kan helemaal niet.... en dat zou ik ook niet redden qua vermoeidheid en qua bekkenklachten.
Ik ga na de vakantie weer werken, dus 15 augustus. Heb dus 7 weken extra verlof!!!