Stralen jullie al? Of is dat een fabeltje?

Ladies,

Ik vroeg mij af of jullie het gevoel hebben te stralen, sinds jullie weten dat jullie zwanger zijn. Zelf heb ik dat gevoel eigenlijk helemaal nog niet en ik vroeg mij af of dat wel normaal was..

Volgens mij komt dat stralen vanaf maand 4 wanneer die misselijkheid, moeheid enzo weg is hahaaha dan kunnen we ervan genieten grinnik!

Nee hoor, ik denk wel dat ik straal, mensen zien het ook aan m'n haar hihihi

Mama van Myron,

Hahaha. Komt mij zo bekend voor. Ik klaag ook de hele dag tegen m'n vriend. Maar ik voel me ook gewoon k.t. Zo ontzettend moe en futloos. Snel duizelig en gewoon niet lekker.. En dan lees ik al die berichten van 'Geniet ervan, vergeet niet te genieten' enzovoort.

Mamaleintje, wat ziet men aan je haar dan?

premiere.mere ik heb dus echt precies hetzelfde. Soms word ik gewoon echt helemaal moe van m'n eigen gezeur!

Bij mij zien ze het trouwens ook aan m'n haar... zoveel volume zat er nooit in en zo'n dikke bos heb ik ook nog nooit gehad. Hoor ook van iedereen dat de lijnen in m'n gezicht al flink aan het veranderen zijn, zelf zie ik het niet. Maar ik geloof iedereen maar op z'n woord!

Stralen?! Als in spuugstralen ja! Elke dag wel 3 x Ben hartstikke bleek, moe, emotioneel (komt ook door stoppen met roken). En ik zeur de hele dag. Dus nee, ik straal niet. iedereen vraagt of ik ziek ben haha.

Stralen?! Ben hartstikke bleek, moe, emotioneel (komt ook door stoppen met roken). En ik zeur de hele dag. Dus nee, ik straal niet. iedereen vraagt juist of ik ziek ben haha.

Maar van binnen straal ik wel, kriebels in m'n buik en als ik met mijn vriend fantaseer over onze toekomst, krijg ik roze blosjes op m'n wangen...dus een beetje wel :)

Terug
Bovenaan