Stralend***

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

AHHHHHHH, vanmorgen getest en IK BEN ZWANGER!!!

Ohhh, ik loop echt op wolken...... Wel nog in mijn achterhoofd dat het fout kan gaan, maar wil nu ook wel van het positieve uitgaan! Maar na 2 miskramen blijft het toch wel spannend. De vorige keer ging het mis bij 6 weken, dus we gaan nu wel de spannende weken in. En uiteraard kan ik het pas echt geloven als ik ons frummeltje zie op de echo... Nog effe een paar weken wachten!

Nou, succes aan iedereen op het wachtbankje en zeker voor degene die al veel langer wachten!!! Het komt een keer goed, heb er vertrouwen in, het is jullie allemaal meer dan honderd procent gegund!

Groetjes, Trudy

Wauw! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan en een fijne zwangerschap gewenst!!

Ontzettend gefeliciteerd Trudy!!!

Ik kan me indenken dat het extra spannend is de komende weken! krijg je niet iets eerder een echo nu? misschien een met 6 weken?

Ik hoop van harte dat jullie over 8 maanden een mooie gezonde baby mogen verwelkomen!

veel liefs!

@Mascha
Nee, moet de verloskundige nog bellen, maar krijgen nu met 7 weken al een echo. Dat hadden we al de vorige keer besproken toen ik me moest afmelden ivm de miskraam. Dus binnenkort maar bellen voor een afspraak!!

Laat je het wel weten wanneer je de echo hebt gehad??
Nog even wachten dus, ik hoop dat de tijd snel voor je voorbij gaat!

Lieve groetjes

Gefeliciteerd, hopelijk heb je over een aantla weken goed nieuws en kun je onbezorgd(er) genieten van dit mooie neiuws.
Wenser

Terug
Bovenaan