stralingsvrije Babyfoon

<p>Lieve allemaal,</p><p>Ik ben opzoek naar een stralingsvrije babyfoon!</p><p>- Heeft een van jullie hier ervaring mee? <br />- Weet een van jullie een goede babyfoon zonder straling?</p><p> </p><p>Dank jullie wel alvast :)</p><p>Liefs,</p><p>Do</p>

Hey!
Sorry maar dat bestaat echt niet, tenzij je 2 blikken met een touwtje ertussen accepteert. No offence natuurlijk, ik begrijp je vraag maar straling komt in ontzettend veel dingen voor. Zelfs het beton in je huis geeft straling af. 
Dan is er nog de vraag of je radioactieve straling wild vermijden (wat dus bijv in kleine hoeveelheid in beton aanwezig is) of elektromagnetische straling (zoals bij een babyfoon).
Laat je aub niet gek maken door dit onderwerp want ‘straling’ is gewoonweg niet te vermijden :)

Hi!
Dank je wel voor je reactie!
Toch bestaan er wel degelijk stralingvrije babyfoons. Namelijke de analoge babyfoon. Kleintjes zijn veel gevoeliger voor straling dan volwassenen.
Je hebt gelijk! Jammer genoeg is straling niet te vermijden. Maar als ik ervoor kan zorgen dat er minder straling naast het lichaampje van mijn kindje staat doe ik dat graag :)
xx

Terug
Bovenaan