Strandvakantie 25 weken zwanger

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij zijn momenteel op zoek naar een leuke vakantiebestemming voor augustus/juli. Ik ben dan (als alles goed blijft gaan) 25 weken zwanger. Nu hebben we heel veel leuke zonvakanties voorbij zien komen, zoals bijvoorbeeld Samos of Zakynthos. Ik vraag me alleen af in hoeverre ik als zwangere dan extra last ga krijgen van de hitte. Wie heeft hier ervaring mee? Ik kan in principe best goed tegen warmte .. Normaal gesproken vind ik dat heerlijk... Maar nooit met een buikje op vakantie geweest :)</p><p>ik hoor graag jullie ervaringen! </p><p> </p><p>Liefs </p>

Het kan zijn dat je extra vocht vast houd. Dus veel drinken. Ik zou ook dan slippers dragen of flexibele sandalen. Verder goed insmeren natuurlijk en draag altijd iets wat je gezicht beschermd een hoed of iets dergelijks. Je kan namelijk een zwangerschapsmasker krijgen. Dit zijn vlekken in je gezicht die niet zomaar weg gaan. 

Let even op of je van de luchtvaartmaatschappij mag vliegen en overleg goed met je Vk.
ik kan ook goed tegen de warmte maar ik was als de dood voor een zwangerschapsmasker. 

Hoi! Wij zijn toen ik (volgens mij 27 weken) was naar lanzarote geweest, niet te warm en niet te koud ? gewoon lekker onder de parasol en af en toe goed ingesmeerd even van het zonnetje genieten.. en heel veel drinken... ik heb daar eigenlijk nergens last van gehad.. en gewoon goed naar je lichaam luisteren.. smiddags ging ik vaak ook gewoon even een dutje doen in de hotelkamer ipv aan het zwembad liggen.. 

Zalynthos is in die periode erg warm dacht ik. Ik ben ook nog nooit zwanger op vakantie geweest en ga dit jaar ook rond 25weken in juli aug weg. Wij hebben de vakantie al geboekt en gaan naar Sardinië. Dus hoop dat t goed te doen is. 
Als je graag naar griekeland wilt vonden wij Rhodos erg mooi. Ga wel naar Rhodos stad aan die kant van het eiland heb je een heerlijke wind staan.  Aan de kant van Lindos is t echt niet te doen.  
2jaar terug op albuferia geweest ook daar staat een aangenaam windje. Wij zaten in een appartementje orade marina was erg fijn met zwembad wel iets verder van de stad 15min lopen. Maar je kon destijds gratis gebruik maken van een pendelbus. 

Vrienden van ons zijn vorig jaar in die periode naar zakyntos geweest en het was echt 40+ dus daar zou ik niet heen gaan. Ik was 27 weken toen ik naar de zon ging, goed insmeren inderdaad je hebt speciale zonnebrand voor zwangere vrouwen Inna heet dat geloof ik. 

Terug
Bovenaan