Strax naar de gyn.

A

Anoniem

Guest
Strakjes mag ik naar de gyn. Ben zeer benieuwd. Heb ff in de brief van mn huisarts gespiekt en hij stelt voor om met clomid te beginnen.
Begin nu wel een beetje last van kriebeltjes te krijgen hihi.
Mn ongi duurde dit keer maar 3 dagen, waarvan eigenlijk dag 2 alleen het heftigst.
De bloed test was negatief maar dat was uiteraard te verwachten.

Wordt vervolgt...

Hoi mammaloe,

ben erg benieuwd hoe het met je is gegaan bij de gyn?!

Liefs, Ashley.

Hoi!

Ik moest eerst komen om bloed te prikken, nuchter, dus morgenvroeg gelijk maar heen.
Dan wordt het opgestuurd naar het grootste ziekenhuis hier id buurt en dan 2 week afwachten.
Hij wil op alle suikers controleren, want dat schijnt iets nieuws te zijn en als de uitslag binnen is krijg ik medicatie.
Moet dus nog even een paar weekjes wachten.

Groetjes Mamaloe

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2007 13:44:49'));

Hoi!

Ik moest eerst komen om bloed te prikken, nuchter, dus morgenvroeg gelijk maar heen.
Dan wordt het opgestuurd naar het grootste ziekenhuis hier id buurt en dan 2 week afwachten.
Hij wil op alle suikers controleren, want dat schijnt iets nieuws te zijn en als de uitslag binnen is krijg ik medicatie.
Moet dus nog even een paar weekjes wachten.

Groetjes Mamaloe

Jeetje, spannend! Dus nog meer afwachten. Maar je weet in ieder geval waarop je wacht. Nu kun je naar die uitslag toeleven. Sterkte. Ik ben heel benieuwd wat hieruit komt.
groetjes,
Zaz

Jee, die uitslagen duren echt altijd lang! Succes met wachten.
Liefs Gizmo

Hoi Mamaloe

Jeetje balen zeg dat je nou nog 2 weken moet wachten!
Ik hoop dat er dan ook wel iets uit gaat komen en niet dat ze dan nog niks weten!
Je zit nu toch weer in het begin van   je cyclus? Kan je wel weer veel gaan klussen

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan