streep blijft dun!

Vandaag heb ik weer een test gedaan, vrijdag vorige week ook maar de streepjes blijven dun,weten jullie hoe dat komt? zou ik dan toch minder ver zijn dan dat ik denk ? hij is wel zichtbaar hoor maar zo dun haha...

groetjes van een zeurpietje ;-)

Mamanice,

Volgens alle berichten die ik ooit heb gehoord of gelezen betekent een streepje, hoe dun dan ook, toch ECHT DAT JE ZWANGER BENT.
Je kunt voor de zekerheid nog even naar de huisarts gaan.

Hoever denk je dat je bent?

5,1 weken zwanger.
Ik heb net de vk gebeld en die stuurt me een formulier terug,dan mag ik met 2 weken in het ziekenhuis bij ons een afspraak maken,ook omdat ik een kindje verloren ben en een miskraam heb gehad na mijn zoontje zijn zwangerschap...echt spannend allemaal kan me nu al zenuwachtig maken.

Spannend meis, wat we ook zeggen het zal je onzekerheid niet weg kunnen nemen.
Maar een streepje is een streepje dus zwanger!
Nu maar snel duimen dat die 2 weken snel om zijn!

Ja echt wel die 2 weken gaan weer lang duren dat weet ik nog wel van de vorige x haha...dagen sluipen voorbij.Hoever ben jij precies heen?wat is je uitgerekende datum meis?

Hey,
Waarom doe je niet de zwangerschapstest van clearbleu deze geeft geen streepje maar een digitale tekst met zwanger of niet zwanger. K heb zelf dit probleem ook gehad en met deze test weet je het gewoon heel zeker
Gr

Terug
Bovenaan