Streep is streep toch?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Vorige keer had ik ook al gevraagt over een klein stukje streep bij mijn zwangerschapstest. Maar nu heb ik al 4 keer een zeeer lichte streep gehad en 2 keer niets..

Ik weet het nu echt niet meer, ben ik nou zwanger of niet.
De streepjes worden niet donkerder maar ze staan er wel!

Toch maar naar de dokter? Wat denken jullie

Ik zou dan idd even langs de huisarts gaan...

Succes!

Liefs Daisy

Ja dat was ik vandaag van plan, maar ze was er niet..
En verder heb ik geen tijd deze week, dus kan volgende week pas.. Frustrerend!!!

:p

Wat raar zeg! Normaal is het idd een streep is een streep maar wel raar dat hij licht blijft of er helemaal niet is...... Zou idd even naar de dokter bellen. Wanneer was je nod?

Vanmorgen had ik weer een licht streepje, mijn vriend ziet ze ook dus ik zie niet iets wat er niet is.

Mijn NOD was al even terug, 21 feb. Volgende week dinsdag zou ik weer ongesteld moeten worden..
Dus even kijken maar..

Ik heb deze maand ook geen eiersprong gehad, die voel ik altijd maar nu dus niet.

Verder heb ik genoeg symptomen.. Alleen dat streepje zit me dwars.. Als ik nu 8 weken zwanger zou zijn, moet hij toch duidelijk te zien zijn?

ligt er ook een beetje aan welke testen je hebt sommige blijven gewoon licht ik weet niet welke testen je gebruikt ik had zelf die van de kruidvat 2 voor 5 euro

misschien maak je weinig hcg aan,...heb ook weleens gehoord, dat hoeverder je zwanger bent, dat de streepjes ook weer onduidelijker worden!Misschien ben je wel verder dan je denkt!

Terug
Bovenaan