+ Streep of niet? Wat zien jullie

<p>Helppp! Wat zien jullie?   die van de action is natuurlijk heel duidelijk Omo wit. Maar de clear blue? Morgen zou ik ongesteld moeten worden (I know…. Maar ik kon niet meer wachten)</p><p> </p><p>https://imageshack.com/i/poqaW3W9j</p><p> </p><p> </p>
 
Hoi hoi! Die van Clearblue zie ik zeker wel een plusje staan hoor!? Kan heel goed zijn dat je hcg nog te laag is voor de action en wel hoog genoeg voor CB. Na hoe lang was het zichtbaar bij CB? Ik zou proberen nog even geduld te hebben en over dag of 2 nog een keer testen met CB! Andersom zou ik sceptischer zijn hoor! Als action positief zou zijn geweest en cb negatief dan zou ik er minder vertrouwen in hebben dan nu!! Succes!!!! 
 
Ik weet niet na hoe lang het streepje(?) kwam.. ik durfde na 3 minuten pas te kijken. 
normaal als ik op de dag test dat ik ongesteld moet worden krijg ik wel echt een knalstreep... dus durf nog niet te juichen hoor 
 
[quote quote=10485940]Ik weet niet na hoe lang het streepje(?) kwam.. ik durfde na 3 minuten pas te kijken. normaal als ik op de dag test dat ik ongesteld moet worden krijg ik wel echt een knalstreep… dus durf nog niet te juichen hoor[/quote]
3 minuten is zeker nog een betrouwbare tijd!! Dus gewoon nog een keer testen vandeweek en dan hopelijk een knaltest! Ik duim voor je mee!!?
 
Terug
Bovenaan