Streepje blijft vaag

Ik ben nu bijna een week overtijd. Vier dagen geleden een test (Romed) gedaan, er kwam heel vaag een tweede streepje. De dag erna weer getest, ook een vaag streepje. Vanmorgen nog maar een keer met een andere test (Etos) en ook nu wel een licht streepje maar lang niet zo dik als het controle-streepje. Komt iemand dit bekend voor? Wat is het nu? Wel of niet zwanger??

Heey,

Wanneer je nog maar net zwanger bent heb je nog niet veel van het HCG hormoon in je lijf, vandaar dat in het begin de lijntjes vaag zijn maar vaag of niet......een lijntje betekend gewoon dat je zwanger bent dussuh...Gefeliciteerd!

Hallo,

Bij mij zegt de dikte iets over het geslacht. Ben nu voor de derde keer zwanger en weer klopt het. Als ik een dochter krijg blijft het streepje vaag en als ik een zoon verwacht dan is die meteen op de NOD dag dik. Dus misschien is dat bij jou ook wel..
Ik heb er verder niemand over gehoord maar bij mij blijkt het nu ook de derde keer te kloppen. Ik had al geschat naar aanleiding van het streepje!

Groetjes!

de strepen op mijn tests en ook op die van moeders voor moeders waren dik en ik krijg een meid.

Die streep wordt beinvloed door de HCG gehalte en niet door het geslacht..

Hoi,
Ik had dit ook, kon ook steeds niet wachten en testte na een dag weer, en de dag erna weer haha. Maar je moet wat langer wachten, na een dag of 4 zal het streepje wel duidelijker zijn. En wat een voorgangster schreef over het geslacht.... klopte bij mij ook niet. Heb twee jongens en de tweede keer duurde het bij mij ook lang voordat het streepje duidelijk werd. Nu bij de derde ook weer, weet nu alleen nog niet het geslacht ;)
Succes!
Groetjes, Noor

Ja meid, gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik had bij de eerste ook een vaag streepje, maar ze is nu toch al 4 maanden haha.
Vorige week dinsdag had ik ook weer een test gedaan (van de tweede) en daar stond wel een dikke streep op en ik ben nu echt niet meer zwanger dan van de eerste hoor
Het enige is dat ik bij de eerste de test al na 2 dagen deed en nu bij de tweede na 6 dagen, dus misschien dat het ligt aan de dagen overtijd...

Terug
Bovenaan